پشتیبانی09357358915

مقالات


چگونه لباس بافت خود را بشوییم؟

شستن لباس بافتنی و پشمی کار ساده‌ای نیست و نیاز به صبر و حوصلۀ زیادی دارد. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند در پاییز و زمستان لباس پشمی خود را نشویند تا گوله یا جمع نشود. با این حال شستشوی لباس پشمی و بافتنی اهمیت بسیاری دارد، چرا که ممکن است باکتری و میکروب‌ها در داخل بافت لباس‌های پشمی رشد کنند و تکثیر شوند.

پولوشرت چیست؟

پلوشرت به تی شرت های یقه دار و یا تی شرت های تنیس و یا تی شرت هایی که در ورزش چوگان می‌پوشند،  گفته می‌شود. یکی از فرق های آن‌ در یقه است. که معمولاً با دو یا سه دکمه و یک یا دو جیب مشخص می‌شود. الیاف آن از نخ‌های بافتنی بوده و کمتر از ابریشم یا الیاف مصنوعی در آن استفاده می‌شود.

چگونه پیراهن خود را بشوییم؟

پیش از شستشو حتما لیبل داخل پیراهن را چک کنید تا متوجه شوید در چه دما و شرایطی باید شسته شود. اگر در برچسب عبارت Machine Washبیاید، امکان شستن آن با ماشین لباسشویی را دارید. اما اگر Dry Clean Only روی لیبل باشد یعنی نباید آن را در خانه بشویید. همچنین روی برخی پیراهن‌ها عبارت Hand Wash Onlyنوشته شده که باید با دست شسته شوند.

چگونه تیشرت خود را بشوییم؟

شستن تیشرت در دمای 30 یا 40 درجه، ماندگاری بیشتر تیشرت را تضمین می‌کند و خطر هر گونه رنگ‌آمیزی ناخواسته مانند لکه‌های مایل به زرد زیر حفره‌های بازو را کاهش می‌دهد. با این حال، شستن در دمای نسبتاً پایین اثرات زیست محیطی و هزینه های شما را نیز کاهش می دهد: کاهش دما از 40 به 30 درجه می تواند مصرف انرژی را تا 35 درصد کاهش دهد. با شستن تیشرت از داخل به بیرون، ساییدگی اجتناب‌ ناپذیر در قسمت داخلی پیراهن اتفاق می‌افتد در حالی که ظاهر بیرونی تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

انواع تیشرت

در این قسمت قصد داریم به شما انواع تیشرت را معرفی کنیم و ویژگی‌های هر یک را بیان کنیم تا بتوانید تیشرت مناسب استایل و تیپ خود را پیدا و خریداری کنید. پس با ما همراه باشید تا بفهمید که «چه تیشرتی بپوشیم که خوشتیپ شویم».

کت جین رو با چی ست کنیم؟

کت جین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشش‌های متنوع است. این لباس، بسیار کاربردی است و آن را می‌توانید برای موقعیت‌های مختلف ست کنید. برای موقعیت‌های رسمی، دوستانه، سفر، استایل خیابانی و… می‌توانید کت‌ جین را با لباس‌های مختلف بپوشید و از ظاهر نهایی خود راضی باشید.

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا