پشتیبانی09357358915

راهنمای ست کردن دورس مردانه در زمستان

همزمان با سرد شدن هوا لباس های گرم جایگزین لباس های خنک تابستانی می شوند. یکی از لباس های محبوب زمستانی، دورس است. لباسی آستین بلند با پارچه ای پنبه ای و گرم و لطیف که با انواع پوست نیز سازگار می باشد.

دورس و سویشرت، به عنوان دو مدل لباس گرم مناسب ساخت استایل های مختلف برای فصولی مانند بهار، پاییز و زمستان شناخته می شوند که در سال های گذشته، علاوه بر استفاده از آن ها در صنعت مد، مورد توجه بسیاری از خانم ها و آقایان در تمامی سنین قرار گرفته اند. با این حال تفاوت دورس و سویشرت، جزو نکاتی است که پس از آشنایی با آن می توانید استایل های متمایز و جذابی را ایجاد کنید.

به کدام لباس زمستانی دورس می‌گویند؟

دورس در واقع نام پارچه ای می باشد که با الیاف پنبه بافته می شود و نسبت به سایر پارچه های نخی، از ضخامت و مقاومت بیش تری برخوردار شده است و به طور کلی در انواع مختلف مانند دو نخ، سه نخ و یافت می شود که از آن به منظور دوخت لباس های گرم کن ورزشی مانند لگ ورزشی، استفاده می کنند.

این پارچه به وسیله ماشین های گردباف، بافته شده است که پشت آن به صورت تار های نخ و روی آن دارای تراکم و ضخامت بوده و به طور معمول نخ های نگهدارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نخی قابل بافت می باشد.

لباس هایی که با پارچه دورس تولید می شوند، برای فصول پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرند و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشند. در اصل دورس جزو پارچه های گرم زمستانی به شمار می آید که بیش تر برای پوشاک پاییزی و زمستانی استفاده می شود اما متاسفانه برخی از افراد به اشتباه به آن سویشرت و یا هودی می گویند.

دورس ها نیز همانند سویشرت ها، بدون کلاه طراحی می شوند، اما با این تفاوت که مدل های جلو بسته، جلو باز، نیم زیپ، دکمه دار و. از آن ها در بازار وجود دارد.

دورس با کدام لباس ها ست می شود؟

از آن جایی که دورس علاوه بر داشتن مدل های مختلف، در جنس پارچه های متفاوتی نیز تولید می شود، لازم است در زمان ایجاد استایل و ست کردن آن با آیتم های مختلف، حتما به مدل و جنس پارچه آن توجه کنید.

به طور مثال دورس های تو کرکی، به دلیل داشتن گرمای کافی، برای زیر کاپشن و یا بارانی، گزینه های مناسبی محسوب می شوند. همراه کردن نیم بوت اسپرت با یک کوله و شال و کلاه به رنگ دورس، می تواند یک استایل پاییزی و زمستانی جذابی را برای شما ایجاد کند.

البته حتما در زمان ست کردن این آیتم ها، به رنگبندی آن ها نیز توجه نمایید. توصیه می کنیم در زمان انتخاب رنگ لباس های زمستانی، به سراغ رنگ های گرم مانند زرد، نارنجی، قرمز، قهوه ای، اخرایی و. بروید تا با به تن کردن این رنگ ها، حس گرما و مطلوبی را به اطرافیان خود القا کنید.

ترکیب کردن رنگ های خنثی با این رنگ ها می تواند کمک چشم گیری به ساخت استایل های زمستانی شما داشته باشد. البته فراموش نکنید که دورس با توجه به جنس پارچه ای دارد، بیش تر برای فصولی مانند پاییز و زمستان مناسب می باشد و می توان از آن برای پوشش زیر پافر نیز استفاده نمود.

ست هودی دورس

اگر شما جزء دسته کسانی هستید که علاقه به ست کردن می باشند می توانید هودی دورس را با شلوار دورس ست کنید. دورس ست ظاهری زیبا به شما خواهد داد اما باید توجه داشت که این ست برای هر مکانی مناسب نمی باشد. شما می توانید در خانه، کوهنوردی، جمع دوستانه از بهترین هودی مردانه دورس استفاده نمایید اما در مکان های رسمی این نوع لباس مناسب نمی باشد.

اکسسوری

برای اینکه بر ظاهر زیبای خود بیفزایید می توانید از اکسسوری های جذاب مردانه و زیبا مانند ساعت، دستبند، انگشتر و .. استفاده نمایید. اینگونه می توانید بر ظاهر زیبای خود بیفزایید.

ست کردن با شلوار جین

برای اینکه ظاهری شیک داشته باشید می توانید پیراهن دورس را با شلوار جین ست کنید. شلوارهای جین مشکی،خاکستری، سرمه ای، آبی روشن از جمله شلوارهایی است که می توانید با ست کردن پیراهن خود با آنها یک ظاهر شیک داشته باشید.

ست با کفش مناسب

برای ست کردن با لباس های دورس مردانه بهتر است از کفش های اسپرت یا کتان استفاده نمایید. کفش های سفید یا مشکی بهترین گزینه ای هستند که شما می توانید با ست کردن با دورس مردانه بر جذابیت و زیبایی خود بیفزایید. 

شما همچنین می‌توانید با مشاهده محصولات وب‌سایت بولگاری استایل دورس موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا