پشتیبانی09357358915

مقالات


چگونه لباس چرم خود را بشوییم

شاید این‌طور به نظر برسد که یک پوشینه چرمی به دلیل مقاومتی که از نظر جنس و بافت دارد خیلی هم کثیف نمی‌شود. اما واقعیت آن است که چرم نیز مانند هر ماده دیگری قابلیت جذب آلودگی‌های محیطی را دارد و در اثر استفاده مکرر کثیف می‌شود؛ بنابراین برای کسانی که زیاد از پالتو، کفش‌های چرمی استفاده می‌کنند موضوع روش تمیز کردن محصولات چرم، روش‌های مراقبت و نگهداری از چرم طبیعی یا نحوه شستن چرم طبیعی یک چالش جدی است.

انواع کاپشن

برای یک خرید مطمئن، دانستن برخی نکات بسیار ضروری است. به عنوان مثال چه نوع کاپشنی برای ما مناسب است؟ چقدر هزینه برای خرید یک کاپشن خوب، معقول و منطقی است؟ کاپشن‌ها در چه مدل‌هایی تولید می‌شود؟ و سوالاتی از این قبیل. برای پاسخ به سوالات بالا، ابتدا بهتر است، با انواع کاپشن آشنا شویم.

چطور یک کاپشن خوب بخریم؟

اولین نکته هنگام خرید کاپشن خرید یک کاپشن خوب (میتونید تو سایت ما نمونه های زیادی از یه کاپشن خوب و با کیفیت رو ببینید) است. اگر مجموعه‌ای از کاپشن‌ها و کت‌های مختلف داشته باشید ولی کارایی و گرمای لازم را نداشته باشند، فایده‌ای ندارد. یک کاشپن خوب بهتر از چندین کت و کاپشن ناکارآمد است. هنگام خرید کاپشن حتماً به

انواع برزنت

پارچه های برزنتی انواع مختلفی دارند که براساس جنس و نوع کاربردی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. اما دو نوع برزنت شمعی و برزنت سبک در صنعت پوشاک کاربرد بسیار بالایی دارند.

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا