پشتیبانی09357358915

کتونی چه رنگی بخریم؟

کدام رنگ ها پرفروش ترین رنگ های کفش مردانه هستند؟

 

 

پرفروش ترین رنگ های کفش مردانه، رنگ هایی هستند که می توان آن ها را با هر نوع استایل دیگری ست کرد. از جمله مهمترینشان رنگ های خنثی هستند. رنگ کفش شما به نوع لباس و استایلتان بستگی دارد و می تواند با توجه به هر نوع لباس و یا رنگی متغیر باشد. معمولا کفش هایی با رنگ های مشکی، سفید، خاکستری و بژ با هر نوع استایلی ست می شوند.

 

 

مشکی

پس از اینکه لباس هایمان را می پوشیم و هنگامی که قصد داریم از خانه بیرون برویم، نوبت به انتخاب کفش می رسد. انتخاب کفش متناسب ممکن است کار مشکلی به نظر برسد؛ اما اگر یک جفت کفش مشکی مردانه داشته باشید، انتخاب برایتان آسان خواهد شد. 

کفش مشکی یکی از پرفروش ترین رنگ های کفش مردانه بوده و به این خاطر است که بیشتر از هر رنگ دیگری با سایر رنگ های دیگر ست می شود. کفش مشکی را می توان با هر نوع طیفی رنگی (مانند قهوه ای یا خاکستری) و هر نوع شلواری (جین یا کتان) به خوبی ست کرد. دلیل دیگر محبوبیت کفش مشکی به این خاطر است که می توان آن را در استایل کژوال و رسمی استفاده کرد.

 

 

سفید

اگر به دنبال کفش مردانه ای هستید که بتوان آن را تقریبا با هر استایلی بپوشید، کفش سفید مردانه را انتخاب کنید. پس از رنگ مشکی، محبوب ترین رنگ برای کفش، سفید است. هنگام انتخاب کفش، انتخاب رنگ سفید، راه نجات شما خواهد بود. شلوارهای جین و شلوارهای مشکی به خوبی با رنگ  سفید سازگار می شوند.

 ترکیب رنگ مشکی و سفید، ایده بسیار جذابی برای آقایان خوش پوش است. توصیه می کنیم یک بار لباس مشکی را با کتانی سفید امتحان کنید. این کنتراست رنگی بین سفید و سیاه، کفش شما را بیشتر در معرض توجه قرار می دهد و آن را جذاب تر نشان می دهد.

 علاوه بر این برای کفش های ورزشی مانند کفش دویدن و کفش تنیس معمولا از رنگ سفید استفاده می شود. می توان گفت که این نوع رنگ در بین ورزشکاران محبوبیت بیشتری دارد.

 

 

طوسی

وقتی صحبت از رنگ های خنثی می شود، از تاثیر کفش طوسی نباید غافل شویم. کفش خاکستری مردانه نیز مانند کفش مشکی و سفید، به هر نوع استایل و رنگی می آید. اگر این سوال برایتان پیش آمده که چه زمانی می توانیم از کفش های طوسی استفاده کنیم؛ پاسخ ما همیشه است!

 هر استایلی با رنگ طوسی ست می شود و می توانید آن را در هر زمان و مکانی استفاده کنید. از آنجایی که طوسی خنثی است؛ هم برای محیط های کژوال و صمیمی و هم برای موقعیت های رسمی قابل استفاده خواهد بود.

 

 

قرمز

هر چند رنگ های خنثی جزو پرفروش ترین رنگ های کفش مردانه هستند؛ اما دلیل نمی شود رنگ های نامتعارف تر، از دسته رنگ های پرفروش خارج شوند. اگر از رنگ های یکنواخت و همیشگی خسته شده اید، وقت آن رسیده است تا رنگ قرمز را امتحان کنید.

 توجه داشته باشید که پوشیدن کفش قرمز مردانه با استایل کلی شما سازگار باشد و برخلاف رنگ های خنثی نمی توانید آن را با هر نوع استایلی ست کنید. رنگ سبز نیز رنگ مکمل رنگ قرمز است و ترکیب جذابی را با آن ایجاد می کند. توصیه می کنیم همراه با کفش قرمز از استایلی با رنگ های خنثی استفاده کنید.

 پوشیدن لباس یا شلوار با رنگ های سفید، آبی تیره و مشکی به زیبایی با کفش قرمز ست می شود. اگر به رنگ های جذاب و پر انرژی مانند این رنگ علاقه مند هستید، بهتر است کفش زرد یا سبز مردانه را نیز در نظر بگیرد.

 

 

قهوه ای

کفش قهوه ای مردانه، در دسته پرفروش ترین رنگ های کفش مردانه قرار دارند و می توان گفت که محبوبیت آن ها حتی از سفید بیشتر است. به دلیل خنثی بودن این رنگ، کفش قهوه ای را می توان با هر نوع استایلی ست کرد. پوشیدن کفش قهوه ای در پاییز و زمستان گزینه بسیار ایده آلی محسوب می شود و به خوبی با رنگ طبیعی این دو فصل سازگار است.

 کفش های قهوه ای با لباس و شلوارهای تیره، مانند مشکی و آبی تیره به خوبی ست می شوند. اگر قصد پوشیدن کفش قهوه ای را برای یک مراسم رسمی دارید، توصیه می کنیم از قهوه ای تیره استفاده کنید.

 

 

آبی تیره

آبی تیره نیز از آن رنگ هایی است که به خوبی با هر استایلی سازگار می شود. کفش آبی تیره برای آقایانی که پوست روشنی دارند گزینه مناسبی است. بهترین ترکیب برای کفش آبی تیره، شلوار جین مشکی و پیراهن یا سوئیشرت سفید است.

 برای محیط های آکادمیک مانند مدرسه و دانشگاه و همچنین محیط کار، کفش آبی بسیار ایده آل است.

 

 

بژ

کفش بژ را می توان در هر فصلی از سال پوشید و با هر نوع استایلی ست کرد؛ اما بهترین زمان برای پوشیدن کفش های بژ فصل بهار و تابستان است. بژ به خوبی با رنگ های قهوه ای، آبی و خاکستری ست می شود.

 

محبوب ترین رنگ برای کفش کدام است؟

وقتی صحبت از رنگ ها می شود، افراد انتخاب و سلیقه های متفاوتی دارند؛ اما وقتی بحث پوشیدن یک رنگ برای کفش مطرح می شود، معمولا رنگ مشکی و آبی را انتخاب می کنند. برخی از مطالعات در کشورهای اروپایی نشان داده است که حدود ۵۱ درصد آقایان رنگ مشکی و ۴۵ درصد از خانم ها رنگ قهوه ای را ترجیح می دهند.

 

 

کلام پایانی

در این مطلب درباره «پرفروش ترین رنگ های کفش مردانه» صحبت کردیم و رنگ های محبوب و پرطرفدار آقایان را معرفی کردیم. بیشترین رنگ های پرفروش و محبوب، رنگ های خنثی بودند؛ زیرا این رنگ ها با هر نوع استایلی ست می شوند و انتخاب را برای افراد آسان تر می کنند. در کنار رنگ های خنثی، رنگ های قرمز و آبی نیز رنگ های محبوب و پرفروشی محسوب می شوند.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا