پشتیبانی09357358915

کاپشن کلمبیا

 کلمبیا بهترین برند کت زمستانی ضد آب

 

کلمبیا در میان بهترین برندهای کاپشن در دنیا ، از سال ۱۹۳۸ تجهیزاتی را برای فعالیت در فضای باز تولید می کند. این برند در کنار سایر تجهیزات، ژاکت های با کیفیت بالا تولید می کند و در خارج از پورتلند، اورگان فعالیت می کند. این محصولات منعکس کننده میراث و روح نوآورانه شرکت هستند.

هدف این برند در هسته خود ایجاد محصولات نوآورانه است که افراد را قادر می سازد برای مدت طولانی تری از فضای باز لذت ببرند. یکی از محصولاتی که کلمبیا به آن شهرت دارد، پوشش زمستانی باکیفیت آن است. این برند کت های متنوعی از جمله فلیس، بادگیر، پارکا، کاپشن سافت شل، کت بارانی و غیره را ارائه می دهد.

بسیاری از کاپشن های کلمبیا ویژگی های اضافی را ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که شما در برابر شرایط آب و هوایی مختلف محافظت می کند. ویژگی قابل توجهی که در برخی از محصولات دیده می شود پوشش Omni-heat است که عایق بسیار خوبی برای گرم نگه داشتن شما ایجاد می کند.

 

 

 

 

برخی از ژاکت ها همچنین دارای محافظ چانه هستند که برای به حفظ گرما طراحی شده است، در حالی که برخی دیگر طولانی تر هستند تا حداکثر محافظت را در برابر دماهای سرد ایجاد کنند. کلمبیا که یکی از بهترین برندهای کاپشن در دنیا است طیف وسیعی از ژاکت ها را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می دهد. یکی از محصولات عالی آن، کاپشن کلاهدار کلمبیا دلتا ریج و تریل فلیس کلمبیا می باشد.

 

 

 

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا