پشتیبانی09357358915

کاپشن جیپ

 

مطمئنا تاکنون نام شرکت خودروسازی جیپ را شنیده‌اید. این شرکت که معروف به تولید ماشین گذرنده از جاده‌های سخت و طاقت‌فرسا است، اولین بار در جنگ جهانی دوم پا به عرصه خودروسازی گذاشت که تا به امروز طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان به سمت خود جذب کرده است. جیپ یکی از آن شرکت های خودرویی است که سرگذشت بسیار جالبی دارد. این برند با الهام گرفتن از طبیعت و احساس ماجراجویانه خود، علاوه بر خودروسازی اقدام به تولید در سایر بخش های صنعت نمود؛ در صنعت پوشاک اغلب افراد کاپشن جیپ را به خوبی میشناسند.

هدف و رویا برند جیپ

از سال 1941، برند جیپ نمادی از آزادی و توانایی بوده است. محصولات این برند برای زندگی بدون محدودیت ایجاد شده اند. برای علاقه مندان به فضای باز که مشتاق پرورش حس ماجراجویی خود هستند، برای خانواده هایی که از ندای طبیعت لذت می برند، برای کسانی که مشتاق رفتن به قسمت های ناشناخته هستند، عشق شما به فضای باز در هر کاری که انجام می دهید منعکس می شود.

 به همین دلیل است که محصولات دارای مجوز جیپ ایجاد شدند تا از میل خود برای کشف و تجربه دنیای اطراف خود حداکثر استفاده را ببرید. از پوشاک گرفته تا وسایل تفریحی، از اسباب‌بازی‌ها تا بازی‌های آنلاین، کیفیت واقعی را خواهید دید که از برندی که در سراسر جهان به دلیل اصالت افسانه‌ای خود شناخته شده است، انتظار دارید. در هر صنعت محصولاتی با دوام و قابل اعتماد را برای مشتریان خود به ارمغان می اورد.

 

 

کاپشن جیپ

برند جیپ در صنعت پوشاک یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین برند های جهان است. درحال حاضر پوشاک این برند در کشور ویتنام و چین تولید می شود. معروف ترین محصول این برند، کاپشن جیپ است که ایران طرفداران بسیاری دارند.کاپشن جیپ برای افرادی با اندام استخوانی انتخابی بسیار مناسبی است.

جزئیات کاپشن جیپ مردانه

این کاپشن ها دو رو هستند با دو رنگ متفاوت. این محصول که جزئی از تولید اورجینال چین است جنس آن ٪۱۰۰ کتان و سنگ شور می باشد. این جنس دارای پارچه قابلیت ضد لک و ضد آب می باشد. کاپشن مردانه جیپ دورو می باشد و هر دو روی آن از جنس کتان و هر دو طرف دارای جیب می باشند.

 

 

 

 

راهنمای شستشوی کاپشن های برند چیپ

پیش از آنکه سراغ نحوه شستشوی کاپشن جیپ بروید دانستن نکاتی کوچک می تواند در مراقبت صحیح از کاپشن جیپ سودمند باشند:

- از سفید کننده برای مایع لباسشویی استفاده نکنید.

- دمای لباسشویی را اصلا بالاتر از دمای 40  تنظیم نکنید.

- برای اتو کردن از دمای بالاتر از 150 درجه سانتیگراد استفاده نکنید.

برای شستشوی صحیح کاپشن های جیپ می توان موارد زیر را دنبال کرد:

- برای شستشو و خشک کردن میتوانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید.

- کار خشک کردن با کمی چلاندن تمام است و نیاز نیست با تمام توان کاپشن را تکاند تا آب آن خارج شود.

- بهتر هست برای خشک کردن کاپشن آن را در یک سطح صاف و در سایه پهن کنید.

- برای شستشو آن سعی شود که جدا از سایر  لباس ها شسته شود

 

 

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا