پشتیبانی09357358915

ست کردن رنگ آبی در استایل مردانه

 

ست کردن رنگ آبی در استایل مردانه

با وجود بحث های مداوم بر سر انتخاب رنگ قرمز و آبی که ریشه در تعصبات فوتبالی دارد، واضح است که آبی رنگ بسیار زیبایی است. ست کردن رنگ آبی در استایل مردانه جذابیت های خاص خود را دارد، و همچنین دارای قوانینی است. رنگ آبی در استایل زیبا می نشیند و شما را جذاب نشان میدهد. در این مقاله در مورد ست کردن رنگ آبی در استایل مردانه با هم صحبت می کنیم، ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

 

چگونه رنگ آبی را در سبک قرار دهیم؟

رنگ آبی را می توان با رنگ های دیگر ترکیب کرد. بعلاوه، رنگ آبی و رنگ های مختلف آن به رنگ پوست های مختلف می آید. به بیان ساده، آبی برای همه مناسب است. بنابراین لازم است هر فرد خوش پوشی انواع رنگ های مناسب برای آبی را بشناسد.

رنگ آبی به همه می آید و گزینه خوبی برای پوشیدن در مراسم های مختلف است. البته دقت کنید که این سوال شما را گرفتار انتخاب های بی فکر و بی دقت نکند. یعنی نباید به ست رنگ آبی بی توجه بود. سعی کنید دستورالعمل ها را دنبال کنید و ایده هایی داشته باشید تا استایل آبی خود را جذاب کنید. توصیه های ما را در زیر به خاطر بسپارید.

 

استایل مونوکروم با رنگ آبی

یکی از بهترین طرح هایی که می توانید برای ترکیب آبی در این سبک در نظر بگیرید، مونوکروم بودن است. منظور از مونوکروم این است که تمام قسمت های استایل شما باید از یک رنگ یعنی آبی انتخاب شود.

نیازی نیست همه قسمت های لباس شما یک طیف آبی باشد و شما در این زمینه آزادی زیادی دارید. طیف های گوناگونی از رنگ آبی را ست کنید و بپوشید. آیا به این پیشنهاد علاقه مند هستید؟

 

در انتخاب آبی براق زیاده روی نکنید

اگر می خواهید آبی روشن، شاد یا پررنگ انتخاب کنید، بهتر است در این سبک از همان سایه آبی استفاده کنید. به عبارت دیگر، شما باید بخش های دیگر استایل را ساده کنید. وقتی آبی براق یا پررنگ می پوشید، رنگ های دیگری مانند سفید ساده و مشکی را انتخاب کنید. شلوغی استایل زیاد هرگز ایده خوبی نیست.

 

 

وفاداری به سبک کلاسیک

یک راه عالی برای ست کردن لباس آبی تان، این است که آن را در استایل کلاسیک به کار ببرید. کت جین یکی از قسمت های کلاسیک  هر استایلی است. این کت ها می توانند شما را با لباس آبی زیبا جلوه دهند.

ترکیب رنگی بین کت جین و آبی ظاهر شما را زیبا و کلاسیک می کند. در واقع کت های جین در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می شوند. بنابراین به طور کلی جدا از ست کردن کت جین با تی شرت یا ژاکت آبی، می توان آن را با رنگ های دیگر نیز استفاده کرد. اگر کت جین ندارید، به خرید آن فکر کنید.

 

کراوات آبی جدید

کروات ها تنوع زیادی دارند. طرح ها، نقش ها و رنگ های مختلف آنها می تواند استایل شما را به کلی تغییر دهد. ما چند نکته عالی برای کراوات آبی داریم. اگر کراوات آبی دارید، آن را با رنگ های زیر ست کنید:

 

زغال خاکستری

استخوانی

بژ

آبی نفتی

بنفش

طلایی

قهوه ای

بلوطی

انتخاب شما چیست؟ به نظر شما چه رنگ های دیگری با کراوات آبی خوب می شود؟

 

 

پیراهن آبی را با کت و شلوار ست کنید

پیراهن آبی در دو سبک رسمی و نیمه رسمی حضوری مفید و ظریف دارد. با وجود این، می توانید انواع سبک های رسمی و نیمه رسمی را برای خود پیدا کنید. ما دو توصیه در این زمینه داریم که قابل تامل است:

 

توصیه اول

کت اسپرت یا تک (رسمی یا نیمه رسمی) سورمه ای

شلوار کرم یا بژ

کفش قهوه ای لوفر

این ها را با پیراهن آبی خود ست کنید و با اکسسوری هایی که از نظر سبک و رنگ هماهنگ هستند، از استایل آن نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

توصیه دوم

استایل های رسمی با پیراهن های آبی نیز جذاب هستند. برای ست کردن کت و شلوار با پیراهن آبی رنگ های قهوه ای و سورمه ای را انتخاب کنید، این رنگ ها مکمل های خوبی برای پیراهن آبی شما خواهند بود.

 

کت و شلوار قهوه ای

صحافی با خطوط قهوه ای و سورمه ای

کفش قهوه ای

پیراهن آبی کم رنگ در این ترکیب جذاب و زیبا به نظر می رسد. این استایل بیشتر نیمه رسمی است، اما با انتخاب کت و شلوار رسمی تر و کفش های چرمی، به سمت رسمی بودن بیشتر می روید.

 

پیراهن آبی را به سبک اسپرت ست کنید

یک نکته جالب در مورد پیراهن آبی این است که می توان از آن به روش های مختلف استفاده کرد. بنابراین اگر اهل خرید نیستید یا پول کافی برای خرید یک پیراهن خوب ندارید، یک پیراهن آبی بخرید که بتوانید با استایل های مختلف بپوشید.

پیراهن آبی با ظاهری اسپرت به خوبی هماهنگ می شود. چه نوع هایی را برای این کار پیشنهاد می کنیم؟

 

پیشنهاد اول

شلوار جین

تی شرت سفید

کتانی

حالا پیراهن آبی را به این ترکیب اضافه کنید. پیراهن را روی یک پیراهن سفید بپوشید و دکمه‌های آن را باز کنید. شما به سادگی جذاب می شوید.

 

پیشنهاد دوم

با پیراهن آبی می توان استایل های مختلفی ایجاد کرد. فقط باید حواستان را جمع کنید و به راحتی به دسته مردان خوش تیپ آبی پوش خواهید پیوست. این پیشنهاد را بررسی کنید:

 

کت سورمه ای اسپرت

شلوار کتان خاکستری

کفش یا نیم بوت بژ

حالا پیراهن آبی را در کنار آنها قرار دهید و از ترکیب به دست آمده لذت ببرید. به یاد داشته باشید زمانی که طیف لباس شما کاملا آبی یا نزدیک به آن است، بهتر است بخشی از استایل را به رنگ دیگری انتخاب کنید. در پیشنهاد ما، نیم بوت یا بوت شما در رنگ های قهوه ای یا بژ انتخاب شده است. این تفاوت در سبک چشم نواز خواهد بود.

 

پیشنهاد سوم

 

اگر می خواهید یک پیراهن آبی به سبک اسپرت بپوشید، کاملا آزاد هستید. برای این کار کافی است بقیه مدل شما مانند نکات زیر باشد:

 

تی شرت سفید

شلوارک خاکستری یا سورمه ای

صندل

یک تی شرت سفید زیر پیراهن آبی بپوشید و با شلوارک و صندل استایل تابستانی تهیه کنید. چنین تیپی جالب و کاربردی هستند. همچنین برای سفر و رویدادهای خاص مفید است.

 

 

سخن آخر

ست کردن رنگ آبی دشوار نیست. این رنگ زیبا در کنار رنگ های مختلف در طیف های مختلف می نشیند و استایل شما را برجسته می کند. انتخاب رنگ آبی ایده خوبی است. داشتن لباسی به این رنگ، این فرصت را ایجاد می کند که استایل های متفاوتی را برای خود بسازید.

 

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا