پشتیبانی09357358915

ریباک؛کفشی منحصربه‌فرد برای انواع استفاده ها

سال هاست که برند ریباک به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه‌ی تولید کفش و پوشاک ورزشی جهان شناخته می‌شود. برندی که در رقابت با برندهای معروف دیگر همچون آدیداس، اسکچرز، نایک و قد خم نکرد، به موفقیت خود ادامه داد و همچنان هم یکی از موفق‌ترین برندها در بازار پوشاک ورزشی است. کتانی‌های ریباک که محبوب‌ترین محصول این برند است، سال‌هاست که مورد استفاده‌ی بسیاری از ورزشکاران در سرتاسر جهان قرار می‌گیرد.

امروزه دیگر مانند گذشته، زیبایی و ظاهر کفش تنها ملاک برای انتخاب آن به شمار نمی‌رود. تحقیقات نشان می‌دهد که پا به عنوان عضو مهمی از بدن محسوب شده و سلامت آن می‌تواند نقش مهمی را در سلامت سایر اعضای بدن ایفا کند؛ به همین دلیل استفاده از کفش استاندارد اهمیت ویژه‌ای می‌یابد. یکی از نکات مهم در زمان خرید کفش مناسب توجه به تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن است. در حال حاضر برندهای معتبر از به‌روزترین فناوری‌ها در تولید کفش‌های خود بهره می‌برند. استفاده از این فناوری‌ها، قابلیت‌های کفش را ارتقا داده و موجب ایجاد ساختار راحت برای پا می‌شود.

ویژگی های کفش های ریباک

Floatride

این فناوری در کفش‌های رانینگ این برند مورد استفاده قرار گرفته است که به دوندگان احساس شناور بودن را القا می‌کند. این فناوری نهایت راحتی و عملکرد عالی را ارائه داده و طراحی آن به صورتی است که می‌تواند در زمان فشار نیز ساختار سلولی خود را ثابت نگه دارد و حس نرم و واکنش‌پذیری را برای دوندگان به وجود آورد.کمپانی ریباک با ساعت‌ها آزمایش و صرف وقت، موفق به توسعه این فوم شده است تا پشتیبانی و انعطاف‌پذیری بالایی برای کاربران توسط کفش‌های تولید شده این برند به وجود آید. تکنولوژی فلوت‌راید با برخورداری از ساختار سلولی که یکپارچگی را فراهم می‌نماید، به عنوان بالشتک برای پا عمل خواهد کرد.

EVA

این فوم در طول پیاده‌روی و انجام فعالیت‌های ورزشی، پاها را درون کفش ثابت نگه داشته و از پیچ خوردن مچ پا جلوگیری می‌کند. استفاده از تکنولوژی EVA در کفش‌های ریباک نقش حمایتی دارد. تکنولوژی مذکور نرم و قابل ارتجاع بوده و در عین حال بسیار سرسخت و بادوام نیز است. این فوم فاقد بوی بد است و ظاهر جذاب آن می‌تواند در افزایش زیبایی کفش تاثیر بگذارد. علاوه بر این‌ها، فناوری EVA ضد آب بوده و مقاومت بالایی دارد. این فناوری به دلیل شفافیت و انعطاف‌پذیری بالا محبوبیت زیادی در جهان پیدا کرده است.

Zpump Fusion

این فناوری درکفش‌های پیاده‌روی و دویدن ریباک مورد استفاده قرار می‌گیرند تا موجب فیت شدن پا در کفش شوند. این فناوری با ایجاد قابلیت تنفس‌پذیری در کفش، از ورم، تاول زدن و تعریق پاها جلوگیری می‌کند و احساس فوق‌العاده‌ای را به شما هدیه می‌دهد. همچنین کفش‌هایی که دارای این فناوری هستند، مانع از ایجاد بوی نامطبوع پا می‌شوند.

flexweave

این فناوری توانسته است، تحول عظیمی در تولید کفش‌ها و کتانی‌های ورزشی ایجاد کند. flexweave از روشی منحصربه‌فرد برای ایجاد طراحی figure- eight  بهره می‌برد. این فناوری در لباس و کفش ورزشی ریباک مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای انعطاف‌پذیری بالایی است. طراحان ریباک با ایجاد گره، الیاف flexweave را بافته و آن را به یک پارچه صاف و سبک تبدیل می‌کنند. ساختار این پارچه به صورتی است که می‌تواند جریان هوا را به راحتی از خود عبور داده و به خشک نگه‌داشتن پا و بدن کمک کند. به گفته کارشناسان، فناوری مذکور بسیار کاربردی بوده و در تمامی زمینه‌ها موثر واقع می‌شود.

چند مدل از بهترین کفش و کتونی های ریباک

Reebok Floatride Run 2

کفش Floatride Run 2 به عنوان یکی از پرطرفدارترین تولیدات این برند محسوب می‌شود. این محصول با داشتن قابلیت تنفس‌پذیری بالا و وزنی سبک انتخاب خوبی برای دویدن در جاده به شمار می‌رود. استفاده از فوم در لایه میانی این کفش نرمی و راحتی ایده‌آلی را به وجود آورده و طراحی ساختار زیره میانی آن به‌گونه‌ای است که به حفظ تعادل پا کمک می‌کند. استفاده از بالشتک در کفش ریباک، پشتیبانی مناسبی را از پا ایجاد کرده است. نفوذ هوا به داخل این کفش موجب جلوگیری از تعریق و بوی نامطبوع پاها می‌شود. با توجه به نکات گفته شده درمی‌یابیم که کفش Floatride Run 2 گزینه عالی برای انجام فعالیت‌های ورزشی است.

Reebok Hexalite Legacy GX9376

طراحان ریباک برای ساخت رویه این محصول از مش و مشبک برای گردش هوای بهتر استفاده کرده‌اند تا پاها درون کفش خشک و خنک بمانند. زیره این کفش از جنس رابر ضد لغزش بوده و از لیز خوردن جلوگیری می‌کند. فناوری‌های استفاده شده در این محصول موجب جذب ضربات وارده از زمین می‌شوند و می‌توانند پشتیبانی مناسبی برای پا به وجود آورند. ساختار کفش Hexalite Legacy GX9376  به صورتی است که حمایت کافی را از پا را ایجاد کرده و از بروز دردهای مزمن جلوگیری می‌نماید.

Reebok lx2200 gw7200

از رویه‌ چرم مصنوعی و الیاف نساجی شده برخوردار است. زیره این کفش از رابر بوده که در برابر لغزش مقاومت بالایی دارد. بهره‌گیری از فناوری EVA موجب راحتی فوق‌العاده و انعطاف‌پذیری بالای این محصول شده است. همچنین کمپانی ریباک با استفاده از بالشتک نرم، ساختار مطلوبی را برای پاها ایحاد کرده است. وزن هر لنگه از کفش مذکور 390 گرم بوده که آن را جزو کفش‌های سبک قرار می‌دهد.

Reebok Floatride Energy 4 Adventure

کفش Floatride Energy 4 Adventure یک گزینه عالی برای دویدن به شمار می‌رود. این کفش با داشتن رویه تنفس‌پذیر امکان گردش هوا را به خوبی داخل کفش به وجود آورده و از تعریق و رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها جلوگیری می‌نماید. وزن این مدل بسیار سبک بوده و آن را در دسته کفش‌های سبک وزن قرار می‌دهد. قابلیت‌های این کفش به شما اجازه می‌دهند تا دویدن بر روی انواع سطوح را تجربه کنید. استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در این کفش باعث شده است تا از پاها پشتیبانی شود. به طور کلی می‌توان گفت که کفش Floatride  Energy 4 Adventure  همراه عالی در حین دویدن است.

Reebok Nano X3

این محصول برای افرادی که به استفاده از کفش‌های مدرن و به‌روز علاقه دارند، طراحی شده است. برند ریباک از الیاف بافته شده Flexweave برای ساخت رویه این کفش استفاده کرده و از لایه میانی از جنس فوم نیز بهره برده است. این کفش دارای فناوری Ropepro برای چسبندگی بیشتر می‌باشد. استفاده از بالشتک floatride energy در این کفش منجر به ایجاد وضعیتی بسیار راحت برای پاها می‌شود.

کفش ریباک ساخت کجاست؟

محل تولد شرکت ریباک بولتون انگلستان می باشد، اما ریباک در حال حاضر عمدتاً در چین و ویتنام تولید می‌شود، اما علاوه بر این کشورهایی مانند کامبوج، بنگلادش، اندونزی، فیلیپین، پاکستان، هند و سریلانکا هم به تولید این کفش ورزشی می‌پردازند. در واقع تمامی این کشورها در حال ساخت ریبوک هستند و دیگر مانند گذشته کشور انگلستان منزلگاه اصلی این برند محسوب نمی‌شود.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا