پشتیبانی09357358915

رنگ سال ۲۰۲۴ (رنگ سال ۱۴۰۳) چیست؟

 

رنگ سال ۲۰۲۴ (۱۴۰۳ نارنجی هلویی) با چی ست می‌شود؟

این‌طور که از شواهد برمی‌آید، رنگ سال ۲۰۲۴ رنگ نارنجی هلویی (Apricot Crush) یا هلو مخملی (Peach Fuzz) است. در این مطلب می‌خواهیم کمی به بررسی این رنگ زیبا بپردازیم و ببینیم که رنگ نارنجی هلو مخملی با چه رنگی ست می‌شود. رنگ نارنجی اغلب با صفات پر جنب‌وجوش و پر انرژی همراه است و گرما، درخشندگی و حس شوروشوق را تراوش می‌کند. پوشاک نارنجی که در سال ۲۰۲۴ می‌پوشیم، می‌تواند نماد خلاقیت و ابراز وجود و هم‌زمان القای حس جسارت در دنیای مد باشد.

 

رنگ سال ۲۰۲۴ (رنگ سال ۱۴۰۳) چیست؟

رنگ نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد و بر احساسات، ادراکات و حتی انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارد. رنگ نارنجی هلویی که به‌احتمال زیاد توسط وب‌سایت پنتون (pantone) به‌عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ (رنگ سال ۱۴۰۳) انتخاب می‌شود، به‌عنوان محرک احساسات شاد و خوش‌بینانه شناخته شده و برای کسانی که می‌خواهند حس مثبت و پویا را منتقل کنند، یک انتخاب مناسب است. علاوه بر این، رنگ صورتی-نارنجی اغلب با حس ماجراجویی و برون‌گرایی مرتبط است، و آن را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند برجسته باشند و با یک دست لباس مردانه نارنجی، شخصیتی سرزنده و اجتماعی را به نمایش بگذارند. به‌خصوص برای فصل پاییز تصور کنید که یک بلوز مردانه نارنجی روشن چه جذابیتی می‌تواند ایجاد کند! با توجه به این ویژگی‌ها، برویم به سراغ یک کنجکاوی مهم: این که رنگ نارنجی با چه رنگی ست می‌شود؟

رنگ سال 2024 (1403) - هلو مخملی (سایه‌ای از رنگ نارنجی)

 

 

رنگ نارنجی هلویی با چه رنگی ست می‌شود؟

در میان طیف پر جنب‌وجوش رنگ‌ها، رنگ نارنجی به‌عنوان رنگی گرم و پرانرژی خودنمایی می‌کند. این رنگ چه در مد، چه در طراحی و چه در هنر استفاده شود، جسورانه خود را نشان می‌دهد. در ادامه می‌خواهیم تطبیق‌پذیری رنگ نارنجی را بررسی کرده و کشف کنیم که با چه رنگ‌ها و ترکیب‌هایی مطابقت دارد. می‌خواهیم ببینیم اگر یک پیراهن مردانه نارنجی داشته باشید، چطور باید کاری کنید که برق چشم دیگران را جذب کنید. این بررسی برای استفاده در هر ۳ زمینه مد و طراحی و هنر کاربرد دارد و به‌خصوص در زمینه پوشاک می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین تیپ و استایل را ایجاد کنید.

 

 

رنگ‌های مکمل رنگ سال 1403

در چرخه رنگ، رنگ‌های مکمل در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و در صورت جفت‌شدن با هم نوعی تضاد (کنتراست) پویا ایجاد می‌کنند. مطابق این چرخه، مکمل رنگ نارنجی، رنگ آبی است. ترکیب هلو مخملی و آبی جلوه‌ای پر جنب‌وجوش و چشم‌نواز ایجاد می‌کند و آن را در طرح‌ها و آثار هنری مختلف محبوب می‌سازد. یکی از مصادیق طبیعی جذابیت این ترکیب، تماشای غروب خورشید است، زمانی که رنگ نارنجی به قلب آسمان آبی نفوذ می‌کند و منظره‌ای منحصربه‌فرد ایجاد می‌نماید. به همین دلیل است که پوشیدن یک تیشرت نارنجی رنگ سال ۱۴۰۳ همراه با یک جفت کفش مردانه آبی و شلواری به رنگ خنثی می‌تواند معجزه کند.

 

 

رنگ‌های مشابه Apricot Crush

اگر می‌خواهید بدانید رنگ نارنجی با چه رنگی ست می‌شود، باید به رنگ‌های مشابه هم دقت کنید. رنگ‌های مشابه در کنار یکدیگر در چرخه رنگ قرار گرفته‌اند و دارای ریشه مشابه هستند. برای رنگ نارنجی هلویی، رنگ‌های مشابه آن شامل قرمز و زرد می‌شود. این پالت هماهنگ یک ظاهر بصری دلپذیر و منسجم ایجاد می‌کند. لباسی با سایه‌های نارنجی، قرمز و زرد می‌تواند گرما و انرژی را تداعی کند؛ اتاقی که با این رنگ‌ها تزیین شده است، می‌تواند فضایی دلپذیر و سرزنده ایجاد کند. خوبی رنگ سال ۲۰۲۴ (رنگ سال ۱۴۰۳) این است که با رنگ سال ۱۴۰۲ ریشه مشترک دارد و شما می‌توانید از لباس‌هایی که در سال گذشته بهره می‌بردید، همچنان در سال جدید هم استفاده کنید و استایل فوق‌العاده خود را حفظ نمایید. این مسئله تا حدی در مورد رنگ سال ۱۴۰۱ هم صدق می‌کند با این تفاوت که می‌تواند به‌عنوان رنگ مکمل ترکیب بسازد. رنگ ۱۴۰۱ را یادتان هست؟ آبی اسطوخودوسی بود.

 

 

رنگ‌های سه‌گانه

یک طرح رنگ سه‌گانه شامل استفاده از سه رنگ است که به طور مساوی در اطراف چرخه رنگ قرار دارند. برای نارنجی زرآلویی، رنگ‌های سه‌گانه شامل سبز و بنفش می‌شود. این ترکیب تعادلی بین سرزندگی و هماهنگی ایجاد می‌کند و یک پالت متنوع و از نظر بصری جذاب ارائه می‌دهد. زمانی که این رنگ‌ها در حد اعتدال استفاده شوند، می‌توانند ترکیبی زنده و متعادل را در تیپ‌ها و استایل‌های مختلف ایجاد کنند و استایل رنگ سال ۱۴۰۳ شما را به نحو احسن بهبود دهند. این مسئله در مورد رنگ پیراهن مردانه سال 1402 هم صادق بود و دیدیم که نتیجه آن تبدیل به تیپ‌های فوق‌العاده‌ای برای آقایان شد.

 

 

 

تک‌رنگ‌ها

گاهی اوقات اصلا نیازی نیست بدانید که رنگ نارنجی هلو مخملی با چه رنگی ست می‌شود، چون تیپ‌های تک‌رنگ وجود دارند. طرح‌های تک‌رنگ یعنی تیپ و استایلی که اشکال متنوع یک‌رنگ را به کار می‌برد. به این معنی که شما در تیپ رنگ سال ۲۰۲۴، انواع سایه‌های مختلف رنگ نارنجی را با میزان درخشندگی و یا حتی با بافت خاصی از پارچه ترکیب می‌کنید. به‌این‌ترتیب یک ظاهر منسجم و ظریف ایجاد می‌کنید که بسیار چشم‌نواز است. یک استایل نارنجی تک‌رنگ که می‌تواند پیچیدگی و حس یکپارچگی را ایجاد کند. برای مثال یک شلوار چینو با سایه تیره‌ای از نارنجی و مات در کنار یک پیراهن نارنجی بسیار روشن و مات که با یک جفت کفش رسمی مشکی که با دستبند و ساعت سفید ست می‌شود.

 

 

 

رنگ‌های خنثی

رنگ نارنجی-صورتی یا همان هلو مخملی به‌خوبی با رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری و بژ جفت می‌شود. این ترکیب‌ها پس‌زمینه‌ای متعادل و همه‌کاره را فراهم می‌کنند و به رنگ سال ۱۴۰۳ اجازه می‌دهند بدون به‌هم‌زدن معیارهای زیبایی‌شناسی، برجسته شود. یک رنگ پایه خنثی با سایه‌های مختلف نارنجی در اکسسوری و لباس می‌تواند به هر فضا یا مجموعه‌ای حس سرزندگی و گرما اضافه کند. اگر لباس مشکی محرم یا عزاداری دارید، در این زمینه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، چرا که سایه‌های تیره نارنجی با رنگ مشکلی جذابیت خاصی ایجاد می‌کنند.

 

 

کلام آخر

نارنجی، رنگ سال ۲۰۲۴، رنگی پویا و همه‌کاره است که می‌تواند با طیف وسیعی از رنگ‌ها ترکیب شود تا ترکیب‌های متنوع و جذابی ایجاد کند. چه ظاهری جسورانه و دارای تضاد را ترجیح دهید و چه طرح‌هایی ظریف و هماهنگ، رنگ نارنجی انعطاف‌پذیری لازم برای انطباق با طرح‌های رنگی مختلف را دارد. آزمایش با ترکیب‌های مختلف و یافتن آنچه که با استایل شخصی شما یا حالتی که می‌خواهید منتقل کنید طنین‌انداز می‌شود، کلید باز کردن پتانسیل کامل این رنگ زنده و پرانرژی است؛ بنابراین، از کاوش در دنیای رنگ‌ها و کشف جادوی نارنجی نترسید.

 

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا