پشتیبانی09357358915

راهنمای ست مردانه با رنگ کرم

کرم یکی از رنگ‌های پرطرفدار در دنیای مد و لباس است. بااین‌حال ازآنجاکه جزو رنگ‌های کم‌رنگ و روشن به شمار می‌رود، برای انتخاب و ست‌کردن آن باید دقت بیشتری به خرج دهید. در این مطلب می‌خواهیم درباره نحوه ست کردن رنگ کرم صحبت کنیم.

کرم چه رنگی است؟

رنگ کرم از زرد و سفید تهیه می‌شود. بااین‌حال نوع دیگری از کرم هست که از قهوه‌ای روشن به دست می‌آید و آن را bisque می‌نامند. هر دو کرم هستند ولی اولی کمی روشن‌تر و زردتر است، درحالی‌که دومی تیره‌تر و قهوه‌ای‌تر اس.

سایه‌های مختلف کرم عبارت‌اند از:

کرم تیره: رنگ کرم تیره تا حدودی سیر است و کمی قهوه‌ای و شکلاتی در خودش دارد.

کرم روشن: این کرم روشن است و کمی صورتی در خودش دارد. معمولا آن را با بژ  و عاجی  اشتباه می‌گیرند.

کرم براق: این همان کرم است فقط چون از پارچه‌های براق مانند ساتن، ابریشم و چرم براق تهیه می‌شود، به آن کرم براق می‌گویند.

رنگ کرم با چه رنگ‌هایی بهتر ترکیب می‌شود؟

ست کردن رنگ کرم با سایر رنگ‌ها زیاد دشوار نیست؛ زیرا رنگی کاملا خنثاست و می‌توانید آن را با انواع رنگ های روشن و پاستلی ترکیب کنید و ظاهری فوق‌العاده به دست آورید. بااین‌حال کار ساده‌ای هم نیست؛ چون بسیار کم‌رنگ است و باید دقت کنید ترکیبی از آن بسازید که بی‌روح نباشد. به‌طورکلی کرم را با این طیف‌ها بهتر می‌توانید ترکیب کنید:

کت کرم با شلوار خاکستری؛ برای ظاهری رسمی

ست کردن رنگ کرم - کت کرم با شلوار خاکستری

بسیاری از آقایان هستند که کت‌وشلوار را فقط برای عروسی و مجالس خاص دوست دارند؛ اما بدشان نمی‌آید گاهی تک‌کت با شلواری از رنگ دیگر بپوشند و همچنان استایل رسمی داشته باشند. برای این کار یک کت کرم با شلوارهای کتان یا لینن خاکستری عالی هستند. خاکستری باعث می‌شود کمی از روشنی کرم کاسته شود؛ اما آن را کدر نمی‌کند.

برای این ترکیب می‌توانید هر پیراهنی که تیره‌رنگ نباشد، از سفید گرفته تا پاستلی مانند صورتی یا آبی روشن بپوشید.در ترکیب کت کرم با شلوار سفید، انتخاب رنگ پیراهن می‌تواند به‌راحتی ظاهرتان را تغییر دهد. اگر پیراهن را سفید انتخاب کنید، برای عروسی و مهمانی مناسب خواهد بود. اگر پیراهنی با طرح و الگوی روشن انتخاب کنید، برای جاهای تفریحی و اگر پیراهن جین بپوشید، برای موقعیت‌های کژوال مناسب خواهد بود

تک‌کت کرم با شلوار قهوه‌ای؛ برای موقعیت‌های کژوال

 

ست کردن رنگ کرم - کت کرم با شلوار قهوه‌ای

همان طور که می‌دانید، رنگ کرم و قهوه‌ای با هم ترکیب زیبایی درست می‌کنند. بنابراین هنگام ست کردن رنگ کرم قهوه‌ای را از یاد نبرید.

فقط توجه کنید قهوه‌ای غیررسمی‌تر از خاکستری تیره است؛ بنابراین برای موقعیت‌های کژوال می‌توانید روی آن حساب کنید. شلوار و کفش را قهوه‌ای انتخاب کنید و با کت کرم‌رنگ بپوشید که ظاهری خوش‌رنگ رقم بزنید. پیراهن زیر کت‌تان را می‌توانید از رنگ آبی راه‌راه یا طرح‌های گلدار آبی روشن انتخاب کنید.

می‌توانید سایه‌های روشن‌تر قهوه‌ای را برای تابستان و سایه‌های تیره‌تر آن را برای زمستان بگذارید.

پیراهن کرم؛ انتخابی هوشمندانه به‌جای سفید

ست کردن رنگ کرم - پیراهن کرم

پیراهن کرم جایگزینی مناسب برای پیراهن سفید است. این رنگ با بیشتر رنگ‌ها جور در می‌آید و انتخابی هوشمندانه برای آقایانی است که صورت رنگ‌پریده دارند و با لباس سفید به‌شدت سرد به نظر می‌رسند.

نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که پیراهن کرم زمینه‌ای عالی برای کراوات به شمار می‌رود؛ اما یادتان باشد هر کراواتی را نمی‌توانید با پیراهن کرم ست کنید. برای نمونه، کراوات دارای زمینه کرم یا سفید برای پیراهن کرم جذاب نیست؛ اما کراوات‌های به رنگ تیره (نه لزوما مشکی) ازجمله قرمز، آبی، سبز و تقریبا هر رنگ اصلی پررنگ می‌تواند مناسب باشد. هم تک‌رنگ و هم طرح‌دار خوب است.

می‌توانید پیراهن کرم را با کراوات خاکستری و کت‌وشلوار طوسی ست کنید یا کت‌وشلوار آبی فیروزه‌ای را با پیراهن کرم و کراوات قهوه‌ای بپوشید.

یک پیراهن کرم با کت‌وشلوار مشکی نه‌تنها برای محیط کاری تجاری‌کژوال مناسب است بلکه می‌تواند در گردش‌ها و اماکن تفریحی هم مناسب باشد.

کت‌وشلوار کرم؛ برای آقایان بااعتمادبه‌نفس

ست کردن رنگ کرم - کت شلوار کرم

بسیاری از آقایان از رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای برای کت‌وشلوار استفاده می‌کنند .آقایانی که جسورتر و اجتماعی‌ترند، دنبال کت‌وشلوارهای روشن می‌روند. یکی از ترکیب‌های خوب، کت‌وشلوار کرم با پیراهن سفید یا آبی روشن و کراوات تیره است. می‌توانید کراوات را آبی تیره، قهوه‌ای تیره، سبز تیره یا خاکستری انتخاب کنید.

شلوار کرم؛ شلواری ایدئال برای ایجاد کنتراست

ست کردن رنگ کرم - شلوار کرم

پوشیدن پیراهن مشکی با شلوار کرم، نمونه‌ای ایدئال از لباسی است که کنتراست ایجاد می‌کند و ظاهرتان را شیک‌پوش نشان می‌دهد. یک شلوار کرم روشن بپوشید و یک پیراهن مشکی با آن ست کنید.البته شلوار کرم را می‌توانید با رنگ‌های روشن مثل آبی روشن هم بپوشید .بهتر است کرم تیره‌تری انتخاب کنید که با آبی کمی کنتراست ایجاد کند.

تی‌شرت کرم؛ برای ظاهری غیررسمی

ست کردن رنگ کرم - تی‌شرت کرم

اگر دوست ندارید پیراهن بپوشید و رنگ کرم را دوست دارید، یک تی‌شرت کرم با جین یا شلوار آبی سرمه‌ای می‌تواند ظاهری غیررسمی اما شیک به شما بدهد.

رنگ کرم برای تناژ مختلف پوست

کرم رنگی گرم است و ته‌رنگ مایل به زرد را نشان می‌دهد. اگر پوست‌تان ته‌رنگی سرد دارد، ست کردن رنگ کرم با لباس‌های مختلف کمی دشوار است ؛ اما برای پوست‌هایی که ته‌رنگ گرم دارند کرم کاملا مناسب است. در هر صورت بهترین کار این است که حتما رنگ کرم و سفید را جداگانه در مقابل صورت‌تان قرار دهید و با هم مقایسه کنید .اگر سفید شما را بی‌روح و سرد نشان می‌دهد، کرم برایتان خوب است.

برای رنگ خنثی شاید کمی گیج‌کننده باشد. چون خود کرم رنگی خنثاست، در پوست خنثی محو می‌شود. بنابراین بازهم باید در نور طبیعی کرم را نزدیک پوستتان نگه دارید و کشف کنید که به شما می‌آید یا زرد و رنگ‌پریده نشانتان می‌دهد.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا