پشتیبانی09357358915

راهنمای ست انواع بافت مردانه

با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان، همه در فکر خرید لباس‌های زمستانی خوش قیمت، ترند و جذاب هستند. یکی از استایل‌هایی که همیشه بر جذابیت آقایان می‌افزاید، استایل‌های زمستانی آن‌ها است. به همین دلیل آقایان باید در خرید انواع ست مردانه زمستانی، نهایت دقت خود را به خرج دهند.

 انتخاب لباس در این زمان همیشه یکی از سخت‌ترین تصمیمات برای آقایان و خانم‌ها است. بافت مردانه شیک یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید در این فواصل برای استایل خود بگیرید.

استایل بافت مردانه یکی از نکاتی است که آقایان همواره به آن علااقه داشته و زمستان ها ذهنشان درگیرش می شود. اما نکته‌ی مهم این است که معمولاً ژاکت های مردانه تنوع زیادی دارند و خیلی از آقایان و یا حتی بانوان با انواع مدل‌های آن آشنایی ندارند و اگر هم داشته باشند، به دلیل قیمت بالایی که بسیاری از این بافته‌ای زیبا و برند دارند، از خرید آن‌ها منصرف شده و اقدام به خرید وسایل غیرضروری و ارزان‌قیمت برای آقایان می‌کنند که مسلماً موردپسند آن‌ها نیز قرار نمی‌گیرد.

خرید یک بافت مردانه شیک می‌تواند استایل بسیار منحصر به فردی برایتان ایجاد کند. می‌توانید انواع بافت مردانه جدید را که برای دو فصل پاییز و زمستان مناسب است، خریداری کنید و از داشتن یک استایل منحصر به فرد لذت ببرید.

چه نکاتی را باید در استایل با بافت مردانه رعایت کنیم؟

 

1- پلیورهای با رنگ خنثی بخرید

همواره سعی کنید که برای خرید بافت، حتماً به دنبال رنگ‌هایی باشید که بتوانید آن‌ها را با هر لباسی ست کنید. از نکات مهم در راهنمای خرید لباس مردانه این است که با رنگ‌های خنثی مثل خاکستری و کرمی و یا رنگ‌های مشکی و سرمه‌ای همیشه این امتیاز را دارید که بافت خود را در هر مکان و با هر استایلی ست کرده و هم چنان خوش‌پوش‌ترین فرد جمع باشید.

 

2- خود را از پوشیدن ژاکت‌های بافت محروم نکنید

در واقع اگر فکر می‌کنید که ژاکت مردانه فقط مناسب پدربزرگتان است، سخت در اشتباه هستید. باید بگوییم که هر ساله، هر برند مطرح مد و فشن در نمایش‌های پاییزه و زمستانه‌ اش، از ژاکت‌های مردانه‌ی جدید خود رونمایی می‌کند.

ژاکت‌های مردانه قابلیت تطبیق با هر نوع پوشش و استایلی را دارند. دلیل این امر سادگی ذاتی اما مسحورکننده‌ای است که در این نوع لباس‌های مردانه وجود دارد. بهتر است که ژاکت‌های مردانه را همراه با لباس مردانه سفید و آستین‌بلندی در زیر آن بپوشید تا ژاکتتان بیشتر به چشم بیاید.

 

3- به طرح ها توجه کنید

نکته مهم در راهنمای خرید بافت مردانه این است که چه توسط یک بافنده و چه توسط یک دستگاه بافندگی بافته شده باشد، دارای طرح‌ها و نقوش خاصی است. اگر می‌خواهید استایل بافت مردانه خود را در مجالس و ضیافت‌های رسمی و یا در محل کارتان مرتب جلوه دهید، بهتر است که لیست خود را محدود به بافت‌هایی با طرح‌های ساده بکنید. اما اگر می‌خواهید بافت خود را در دورهمی‌های خانوادگی و یا دیدارهای دوستانه بر تن کنید، ایجاد مقداری تنوع در استایل‌تان با خرید مدل های طرح دار می‌تواند هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی باشد.

 

 

4- به ضخامت و نازکی پارچه توجه کنید

یکی از نکاتی که همواره در خرید باید به آن توجه کنید، ضخامت بافت است. در واقع بافت‌های مردانه‌ی ضخیم، بسیار گرم و کلفت‌اند. با این حساب دیگر نیازی به پوشیدن چیز دیگری در زیر آن ندارید. در این میان بگوییم که اگر علاقمند به ست کردن با همسر یا دوستتان بودید می توانید از طریق استفاده از بافت زنانه با یک تیر دو نشان بزنید و حال و هوای عاشقانه تان را با پوشیدن لباس های یکسان نیز تکمیل کنید.

هم‌چنین این‌گونه بافت‌ها رسمی‌تر از بافت‌های نازک بوده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جلسات رسمی شماست. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که بافت‌های ضخیم به دلیل استفاده‌ی کاموا و پارچه بیشتر برای بافتن آن‌ها و هم‌چنین بافت حرفه‌ای محکمشان، از قیمت بیشتری به نسبت سایر بافت‌ها برخوردارند.

 

5- بافتی بخرید که اندازه‌ ‌تان باشد

به دلیل این که پلیور مردانه با سایر لباس‌ها متفاوت است، پس بهتر است که از اندازه و سایز آن اطمینان حاصل کنید. دلیل تأکید بر این امر این است که استایل با بافت مردانه تنگ سوژه‌ی خنده‌ی دوستان شما را فراهم می‌کند و بیشتر از یک روز عمر نکرده و پاره می‌شود؛ در عین حال ژاکت مردانه گشاد نیز شما را در میان همکارانتان مضحک جلوه می‌دهد؛ پس اگر می‌خواهید سوژه‌ی خنده‌ی بقیه نباشید، به سایز خود توجه کنید.

خوشبختانه تولیدی‌ها سایز متوسط و استانداردی را برای بافت آقایان در نظر می‌گیرند، اما مطمئناً می‌توانید از میان آن‌ها بافتی متناسب با اندام و سایزتان را پیدا کنید.

 

6- سعی کنید لباسی که می خرید کمی گشاد باشد

شاید با خواندن این نکته تعجب کنید اما باید بگوییم که این همان نکته‌ای است که مادرانمان همیشه در خرید لباس به آن دقت و توجه کرده‌اند. دلیل این امر این است که اگر بافت مردانه کاملاً به بدن شما بچسبد، دیگر جایی برای پوشیدن زیرپوش و یا تی‌شرت مردانه در زیر آن وجود ندارد. باید بدانید که پوشیدن لباسی نازک و یا یک تی‌شرت در زیر بافت مردانه‌ی‌تان ضروری است؛ زیرا نه تنها موجب گرم ماندن بدن شما می‌شود، بلکه مانعی برای اذیت شدن و یا ایجاد حساسیت پوستی به دلیل برخورد بافت به بدنتان است.

هم‌چنین برخی از بافت‌ها را به دلیل یقه‌ی خاصی که دارند نمی‌توان به تنهایی پوشید و حتماً باید آن‌ها را با یک پیرهن و یا تی‌شرت مردانه ست کرد.

 

7- اکسسوری‌ها را فراموش نکنید 

اگر می‌خواهید بافتتان بیشتر از هر زمانی به چشم بیاید، پس اکسسوری‌ را به صورت ست و متناسب با آن استفاده کنید. از کلاه‌های مردانه‌ی ترند و هم‌رنگ آن، عینک‌های مردانه و متناسب با حالت صورتتان و کیف‌های مردانه‌ی چرم و خوش‌دوخت استفاده کنید تا بافت مردانه خود را به خوبی نمایان کرده و جذابیتتان را ارتقا دهید.

چند مدل جدید بافت مردانه شیک

معمولاً بافته‌ای مردانه را بر اساس شکل یقه‌ی آن‌ها، دکمه‌ای بودنشان و طرح‌های روی بافت دسته‌بندی می‌کنند. در ادامه به چند مورد از بافت های مردانه اشاره خواهیم کرد.

یقه‌گرد

بافت یقه‌ گرد هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و همیشه جزو ترندهای پوششی به حساب می‌آید. دلیل این امر، تطبیق‌پذیری شگفت‌انگیزی است که این مدل مردانه دارد، به ‌گونه‌ای که می‌توانید با ست مردانه هر نوع استایل و لباسی از شلوار پارچه‌ای گرفته تا شلوار لی، از پیرهن مردانه گرفته تا بارانی مردانه و را یکجا تهیه کنید و با تلفیق آن با بافت یقه گرد چشم‌نواز شوید.

این نوع بافت برای آقایان قد بلند و لاغر انتخاب بسیار مناسبی است. این افراد تریجیحا بافت مشکی مردانه نپوشند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این نوع لباس بافتنی دارد این است که به هیچ عنوان لباسی که در زیر آن می‌پوشید را نشان نمی‌دهد، پس هم می‌توانید آن را با یک تی‌شرت مردانه در فصل پاییز پوشیده و هم با یک لباس مردانه آستین‌بلند در فصل زمستان بدون آن‌ که نگران ست بودنشان با بافتتان باشید.

یقه اسکی مردانه

یکی از محبوب‌ترین بافته‌ای مردانه، بافته‌ای یقه‌اسکی است. در واقع با این نوع بافت به نوعی استایل خود را رسمی‌تر از هر زمانی می‌کنید. یکی از ویژگی‌های این نوع بافت، قابلیت ست شدن آن با هر استایل و لباسی است.

مدل یقه‌اسکی نیم‌تنه‌ی آقایان را بلندتر نشان داده، پس برای آقایانی که می‌خواهند بلندتر از چیزی که هستند به نظر برسند، بهترین گزینه‌اند. می‌توانید این نوع بافت را با یک پالتو مردانه، کاپشن چرم مردانه و یا به تنهایی و با یک شلوار جین پوشیده و همه‌ی نگاه‌ها را به سمت خود بکشانید.

بافت یقه هفت مردانه

مهم‌ترین بارزه‌ی این نوع بافت، هفتی شکل بودن یقه‌ی آن است. این ویژگی آن را تبدیل به یکی از بهترین بافت‌ها برای ست کردن با پیراهن‌های مردانه سفید و مشکی و کروات‌های خوش‌رنگ و شیک کرده و استایل شما را بسیار رسمی و جذاب می‌کند.

افرادی که دارای اضافه وزن بوده و می‌خواهند در استایل‌های زمستانی‌شان این ویژگی کم‌تر به چشم بیاید، یقه هفت را از یاد نبرند. زیرا این نوع بافت توجه افراد را از شکم و پهلوهای شما به گردن و قسمت بالایی بدنتان جلب می‌کند.

پولو

این نوع بافته ای مردانه، بسیار ساده و دوست‌داشتنی بوده و بهترین انتخاب برای زمانی است که پیراهن ست و مناسبی برای پوشیدن در زیر بافت‌هایتان ندارید. زیرا دارای یقه‌ی بسته و آستین‌های بلندی بوده که همه‌ی بدن شما را می‌پاشند.

خرید این بافت دارای صرفه‌ی اقتصادی است؛ زیرا نه تنها می‌توانید آن را تکی و بدون هیچ رو پوش و یا زیرپوشی بپوشید، بلکه می‌توان آن را با یک بارانی و با کاپشن مردانه ست کرد و همراه با مد پیش بروید.

یقه ایستاده

این بافت از آن جایی که از اسمش پیداست، دارای یک یقه‌ی ایستاده‌ی زیبایی است که می‌تواند از گردن شما محافظت کند. به غیر از آن تغییر جالبی نیز در استایل شما ایجاد می‌کند. ویژگی مثبت این نوع بافت‌ها این است که می‌توان آن‌ها را به تنهایی در مجالس رسمی پوشید بدون آن‌ که نیازی به بستن کروات، پاپیون و یا پوشیدن پیراهن‌های سفید باشد.

دکمه‌دار

این نوع بافت‌ها دارای یقه‌ی بازتری به نسبت یقه‌های هفت هستند که با چند دکمه که معمولاً دارای رنگ‌های متضادی با خود بافت هستند، بسته می‌شوند و استایل پاییزی شما را کامل می‌کنند. برخی از افراد عقیده دارند که این بافت‌ها برای پدربزرگ‌ها مناسب‌اند، اما این گونه نیست و مدل‌های جدید و اسپرت آن‌ها با طرح‌های نوین، موردتوجه جوانان قرار گرفته‌اند.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا