پشتیبانی09357358915

در سفر زمستانه به چه لباسی نیاز داریم؟

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به سفر در فصل سرد زمستان علاقه‌مند هستید. بهتر است با ترفندهای انتخاب لباس‌های زمستانی برای سفر و بستن چمدانی مناسب از وسایلی که در سفر به آنها احتیاج خواهید داشت آشنا شوید. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قبل از سفر در زمستان باید انجام دهید بررسی نوع آب‌ و هوای شهر مقصد می‌باشد. پس از کسب اطلاع از وضعیت آب‌وهوای شهر مقصد، حالا نوبت بستن چمدانتان است.

بستن چمدان برای سفرهای زمستانی کمی سخت است؛ زیرا هم مجبور هستید لباس‌های زیادی با خود ببرید و هم نباید چمدان خود را بیش از اندازه سنگین نمایید. ولی با وجود این سختی‌ها، سفر جذابیت‌های خودش را در فصل زمستان دارد. در ادامه به توصیه‌های ما در بستن چمدان خود برای سفری خاطره‌انگیز توجه نمایید.

لباس‌های زیادی همراه خود ببرید

در زمستان مجبور هستید زیاد لباس همراه داشته باشید. تا در صورت سرمای زیاد بتوانید با پوشیدن چند لایه لباس بر روی هم خودتان را گرم نمایید. پس بهتر است لباس‌های سبک و کم‌حجم زیادی همراه خود به مسافرت ببرید.

لباس‌های گرم و پشمی را فراموش نکنید

لباس‌های پشمی هم خیلی گرم هستند و هم جای کمی در چمدان اشغال می‌کنند. لباس‌های دوخته شده از پشم کشمیر نیز برای فصل زمستان بسیار مناسب هستند؛ زیرا با پوشیدن این لباس‌ها در زیر پالتو و کاپشن دیگر بدنتان سرما را احساس نخواهد کرد. در نتیجه لذت بیشتری از سفر خود خواهید برد.

زیرپوش گرم همراه داشته باشید

با پوشیدن یک‌لایه لباس گرم سبک در حقیقت بدن خود را عایق‌بندی می‌کنید. همچنین می‌توانید از زیرپوش‌های مخصوص ورزشکاران که کیفیت و قیمت مناسب‌تری دارند نیز برای گرم نگه‌داشتن خود استفاده نمایید.

شلوار جین را فراموش نکنید

بهترین گزینه از بین شلوارها، برای سفرهای زمستانی شلوار جین می‌باشد.زیرا هم اندازه آن برای قراردادن در ساک متناسب است و هم از ضخامت کافی برای حفاظت از بدنتان در برابر سرما برخوردار است.

جوراب پشمی یادتان نرود

پوشیدن جوراب‌های پشمی، تأثیر زیادی در گرم‌شدن شما خواهد داشت. قاعدتاً باید پای شما گرم باشد تا بدنتان احساس گرما نماید این یک اصل مهم است.

استفاده از کفش مناسب و بوت

از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وسایل سفر در زمستان می‌توان به داشتن یک جفت کفش مناسب زمستانی اشاره کرد. توجه داشته باشید که کفش مناسب برای آب و هوای خشک و سرد با کفش مناسب برای آب و هوای سرد و مرطوب با یکدیگر تفاوت دارند.

مثلاً اگر قصد دارید در زمستان به  شمال کشور سفر کنید بهتر است از کفش‌های بوت های ضدآب و چرمی استفاده کنید؛ زیرا در این شهرها مطمئناً باران و برف از شما استقبال خواهند کرد، درحالی‌که در مناطق سرد و خشکی؛ مانند جنوب کشور می‌توانید از بوت‌های پشمی استفاده نمایید. در هنگام خرید کفش زمستانی بهتر است به دنبال بوت‌هایی باشید که ضد آب هستند و کف آنها دارای برجستگی‌هایی باشند تا در زمین‌های لغزنده سر نخورند.

کلاه و شال‌گردن را فراموش نکنید

معمولاً کلاه‌های زمستانی از الیاف گرم مانند پشم ساخته می‌شوند که بتوانند سر شما را در سرمای زمستان گرم نگه دارند. اگر می‌خواهید کلاه رسمی به سر کنید بهتر است از کلاه‌های خز دارد استفاده نمایید. زیرا هم شیک و پر زرق و برق هستند و هم بسیار گرم و نرم می‌باشند. برای جلوگیری از نفوذ سرما به بدنتان بهتر است یک شال‌گردن گرم انتخاب نماید تا علاوه بر اینکه استایل شما را زیبا و جذاب نماید، باعث گرم ماندن گردن و صورتتان شود.

دستکش مناسب همراه داشته باشید

برای اینکه در اثر سرما احساس بی حسی در دستانتان نکنید بهتر است یک جفت دستکش مناسب برای زمستان تهیه نمایید. زیرا در صورتی که دستان شما سرد شوند دیگر نمی توانید هیچ فعالیت و تفریحی انجام دهید و از مسافرت خود لذت نخواهید برد.

برای اینکه نیاز به درآوردن دستکش خود در مواقعی که می خواهید از دستگاههای الکترونیک استفاده کنید نداشته باشید بهتر است از دستکش هایی با قابلیت لمس کردن صفحه نمایش (دستکش های کلاه دار) استفاده کنید. توصیه ما به شما انتخاب دستکش های ضدآب و چرمی است تا هم دست های شما را گرم نگه دارند و هم از خیس شدن دستتان جلوگیری نمایند.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا