پشتیبانی09357358915

بهترین پشم شیشه برای کاپشن

 

پشم شیشه کاپشن از جمله الیافی می باشد که در تولید انواع کاپشن ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای کیفیت بالایی بوده و نقش موثری در ایجاد گرما و حفظ دمای بدن خواهد داشت.

بنابراین با توجه به استفاده زیادی که از انواع پشم شیشه کاپشن در دوخت و تولید انواع البسه زمستانی می‌گردد کارخانه تولید پشم شیشه کاپشن به صورت‌های مختلفی به توزیع این محصول در بازار می‌پردازد تا مشتریان بتوانند به راحتی انواع پشم شیشه کاپشن مرغوب و با کیفیت را خریداری کنند.

 

 

به نظر شما بهترین شیوه برای شناخت پشم شیشه مناسب کاپشن چیست؟

 

پشم شیشه از جمله الیاف پلی استر معدنی می باشد که با استفاده از مواد بازیافتی از ذوب شیشه و مقادیر مختلفی از رزین ها و ماسه ها تولید می‌گردد و معمولا دارای حالت سوزنی و نواری هستند و از کاربردهای مختلفی برخوردار هستند.

در واقع پشم شیشه حالت عایق مانندی دارد که امروزه در تولید محصولات مختلف همچون انواع کاپشن ها، پالتو ها و مورد استفاده قرار می گیرد تا آنها را ضخیم تر نماید و از نفوذ سرما به داخل آنها جلوگیری کند.

معمولا بر روی پشم شیشه کاپشن رویه ای از الیافی پلی آمیدها استفاده می گردد و و در ساخت آنها از مواد هالو سیلیکون دار استفاده خواهد شد به همین جهت به خوبی گرمای مورد نیاز بدن را فراهم می نمایند.

می توان گفت یکی از بهترین روش‌ها برای شناخت مرغوبیت پشم شیشه کاپشن آن است که آن را در مقابل آتش قرار داد خواهید دید که مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش از خود نشان خواهد داد که که نشان می‌دهد که دارای کیفیت بسیار بالایی است.

معمولاً پشم شیشه کاپشن در برابر هر گونه آفت و حشره بسیار مقاوم است و به خوبی با بدن و محیط اطراف سازگاری دارد و استفاده از آن موجب آلرژی ها و مشکلات تنفسی نخواهد شد و بسیار سبک و کم وزن می باشد.

از این رو امروزه در تولید انواع کاپشن ها از نمونه های مختلفی از پشم شیشه ها همچون پشم شیشه نمدی و الیاف نایلون، پشم شیشه سوزنی و استفاده می کنند تا لباس هایی با گرمایش بالا تولید نمایند تا مشتریان بتوانند با استفاده از آنها زمستان گرم تری را تجربه کنند.

 

 

توزیع کننده عمده پشم شیشه کاپشن

 

با توجه به اینکه امروز در تولید انواع لباسهای زمستانه از انواع پشم شیشه کاپشن استفاده میشود بنابراین تقاضا برای خرید این الیاف ها بسیار بالا است.

از این‌رو توزیع کننده عمده پشم شیشه و الیاف طبیعی کاپشن و روبالشتی نخی با استفاده از روش‌های مختلفی به فروش این محصول در بازار می‌پردازد که از جمله راه‌های توزیع پشم شیشه شامل فروش سنتی و اینترنتی می‌باشد.

می‌توان گفت فروش اینترنتی این محصول موجب حذف واسطه ها و صرفه جویی زیادی در هزینه ها خواهد شد به همین دلیل بسیاری از مشتریان از این شیوه خرید استقبال بیشتری می نمایند.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا