پشتیبانی09357358915

بهترین مراکز خرید قشم

 

جزیره زیبا و شگفت‌انگیز قشم علاوه‌بر جاذبه‌های دیدنی، طبیعت منحصربه‌ فرد و اماکن تاریخی و غنی بسیار دارای بازارهای متنوع سنتی و لوکس بسیاری است و به همین دلیل بازارهای قشم مقصد مناسبی برای خرید هستند. اگر قصد سفر تجاری و تفریحی به قشم را دارید در این مطلب با ما همراه باشید تا با بازارهای سنتی و مدرن این جزیره آشنا شوید.

 

بازارهای سنتی و مدرن در قشم

قشم بزرگترین جزیره ایران است که از سه شهرستان قشم، درگهان و سوزا تشکیل شده و به عنوان یکی از جزایر مهم کشور که منطقه آزاد تجاری و قطب اقتصادی است شناخته می‌شود. جزیره قشم را به داشتن بازارها و مراکز خرید متنوع با قیمت مناسب می‌شناسند و به همین دلیل بیشتر مسافران علاوه‌بر گردش و تفریح در قشم به منظور خرید اجناس مختلف با قیمت مناسب به این جزیره سفر می‌کنند. این جزیره دارای بازارهای سنتی و مدرن در قشم، سوزا و درگهان است که از گذشته تا به امروز فعالیت می‌کنند و به مرور زمان مراکز خرید متنوع در جزیره  ساخته شدند تا ارزانترین و باکیفیت‌ترین محصولات وارداتی را در این بازارها عرضه کنند.

 

در مراکز خرید و بازارهای قشم می‌توانید بورس اجناس مختلفی مثل لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم ورزشی و بسیاری موارد دیگر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به سایر شهرها خریداری کنید.

 

 

بازار قدیم درگهان

یکی از بازارهای جذاب و دیدنی که در بافت قدیم درگهان قرار دارد، بازار قدیم درگهان است که بیشتر برای افرادی‌که به دنبال خرید عمده هستند مناسب است و فقط در شب سال نو بیشتر مغازه‌داران اجناس خود را به صورت تک‌فروشی با قیمت مناسب و ارزان به فروش می‌گذارند.

 

بازار قدیم درگهان در میدان انقلاب قرار دارد و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر باز است.

 

بازار قدیم قشم بازارهای قشم

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازارهای قشم که در بافت قدیم این جزیره قرار دارد بازار قدیم قشم است و اجناس متنوع مثل پارچه، لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش، محصولات سنتی و بسیاری محصولات دیگر را با قیمت مناسب می‌توانید در این بازار پیدا کنید و از گشت‌وگذار در بافت قدیمی بازار و دالان‌ها و راهروهای باریک و متعدد و هم‌صحبتی با مردم بومی که با لباس‌های محلی برای خرید به این بازار رفت‌وآمد می‌کنند لذت ببرید. چنانچه قصد رفتن به بازارهای درگهان را دارید می‌توانید از ایستگاه تاکسی‌های درگهان که در نزدیکی بازار قشم قرار دارد به درگهان بروید.

 

بازار قدیم قشم در خیابان امام خمینی، خیابان شهید منتظری واقع شده که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۰ شب باز است.

 

 

بازار نخل

 زیباترین بازار سنتی قشم، بازار نخل است و یکی از بازارهای معروف عمده‌فروشی پوشاک قشم است و برای افرادی‌که به دنبال خرید عمده هستند یکی از بهترین بازارهای عمده‌فروشی از نظر قیمت و کیفیت است. همچنین این بازار یک اپلیکیشن برای خرید آنلاین به نام «بازار نخل» فراهم کرده که می‌توانید به راحتی با نصب آن، خرید خود را از بازار قشم به صورت آنلاین انجام دهید.

 

بازار نخل در شهر درگهان، بلوار وحدت، بلوار صیادی، بین خیابان ناخدا و میدان انقلاب، جنب پاساژ اطلس واقع شده و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره فعال است.

 

بازار ستاره بازارهای قشم

 یکی از مراکز تجاری و تفریحی معروف و قدیمی قشم، بازار ستاره است که از ۳ طبقه تشکیل شده و علاوه‌بر مغازه‌های تجاری با تنوع بالای محصولات دارای کافی‌شاپ و رستوران، سالن بیلیارد، موزه حیوانات و بازی‌های کامپیوتری است و اگر برای بازارگردی زمان کمی دارید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا سری به بازار ستاره بزنید و بعد به سراغ بازارهای دیگر بروید، با گشت‌وگذار در این بازار می‌توانید اجناس متنوع و باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

این بازار در نزدیکی بازار بزرگ فردوسی در بلوار ولی‌عصر و بالاتر از میدان‌ گل‌ها قرار دارد و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۲ شب باز است .

 

 

بازار بزرگ فردوسی

بازار بزرگ فردوسی که دارای ۳ طبقه است یکی از بهترین بازارهای قشم برای تجربه خریدی باکیفیت و ارزان است. البته در این بازار نباید به دنبال اجناس خاص و برند باشید، اما اجناس مناسب با قیمت ارزان را می‌توانید در این بازار پیدا کنید.

 

بازار فردوسی در بلوار ولی‌عصر، ما بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها واقع شده و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند.

 

مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم

یکی از مراکز خرید لوکس قشم سیتی سنتر ۱ و ۲ است که با یک پل هوایی در طبقه آخر به یکدیگر متصل شده‌اند. مراکز خرید سیتی سنتر محل مناسبی برای خرید اجناس باکیفیت و متنوع اما گران نسبت به سایر بازارهای قشم و تفریح و استراحت در کافه و رستوران، شهربازی سرپوشیده، بولینگ، سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری و سینما چهار بعدی است.

 

مراکز خرید سیتی سنتر در بلوار امام قلی‌خان، نبش بلوار دریا قرار دارند و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۲ شب باز هستند.

 

 

بازار خلیج فارس بازارهای قشم

بازار خلیج فارس یکی از بازارهای ارزان قیمت جزیره است که در سمت چپ بازار ستاره قرار دارد و از ۴ طبقه تجاری و مسکونی تشکیل شده که دو طبقه اول مرکز تجاری و بقیه طبقات مسکونی و اداری هستند و طبقه چهارم آن به رستوران اختصاص دارد. این بازار در مرکز شهر قشم واقع شده و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب باز است.

 

مرکز خرید مرجان بازارهای قشم

مرکز خرید مرجان که به لولو سنتر قشم معروف است از دو ساختمان مجزا در دو طبقه تشکیل شده و بورس انواع محصولات آشپزخانه و ظروف مصرفی است که تنوع محصولات و کیفیت بالایی دارند. این مرکز خرید در بلوار ولی‌عصر، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها واقع شده و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۰ شب باز است‌.

 

مجتمع تجاری پردیس قشم

مجتمع تجاری پردیس قشم یکی از بازارهای قشم و تقریبا تازه تاسیس است که در ۴ طبقه تجاری و رفاهی ساخته شده و ۲ طبقه آن مجتمع تجاری و طبقات دیگر به رستوران، فست‌فود و کافه اختصاص دارند. این مرکز خرید بورس لباس مجلسی زنانه است و چنانچه قصد خرید لباس‌های مجلسی دارید بهتر است سری به این مرکز تجاری بزنید.

 

مجتمع تجاری پردیس در بلوار ولی‌عصر، چهارراه پردیس، روبه‌روی بازار ستاره واقع شده و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۲ شب باز است.

 

 

مرکز خرید سیمرغ

مرکز خرید سیمرغ یکی از بازارهای قشم و از بهترین مراکز تجاری و تفریحی قشم است که از ۴ طبقه تشکیل شده و دارای فروشگاه‌های تجاری، رستوران و سالن بیلیارد است.

 

این مجتمع تجاری در بلوار ولی‌عصر، میدان امام قلی‌خان واقع شده و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب باز است.

 

بازار اطلس درگهان بازارهای قشم

اگر قصد خرید کیف و کفش دارید بهتر است سری به بازار اطلس درگهان بزنید. این بازار که بورس انواع کیف و کفش و چمدان است دارای کافه، رستوران و پارکینگ اختصاصی و یکی از بازارهای مطرح و معروف بین مسافران است که به صورت عمده و خرده و با قیمت مناسب می‌توانید جنس دلخواه خود را از این بازار خریداری کنید. از بازار اطلس به بازار نور که یکی از بازارهای پر تنوع درگهان است به وسیله پل هوایی که بین دو بازار قرار گرفته راه دارد و می‌توانید همزمان از هر دو بازار دیدن کنید.

 

بازار اطلس پشت مجتمع تجاری دو دلفین واقع شده و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره فعال است.

 

 

مجتمع تجاری دو دلفین درگهان

یکی از بهترین و معروفترین بازارهای قشم، مجتمع تجاری دو دلفین درگهان است که به عنوان یکی از بازارهای بزرگ تجاری قشم در ۶ طبقه طراحی شده که دارای کافی‌شاپ و رستوران و فروشگاه‌های تجاری با تنوع بالای محصولات، کیفیت مناسب و قیمت پایین است و در بین گردشگران محبوبیت بالایی دارد. در بازار دو دلفین بهترین اجناس را به صورت عمده و خرده با قیمت پایین‌تر از بازارهای قشم می‌توانید در این پیدا کنید.

 

این مجتمع تجاری در بلوار ساحلی، روبه‌روی بازار نور قرار دارد و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره فعال است.

 

مجتمع تجاری پرشین گلف

مجتمع تجاری و پرشین گلف یک ساختمان مشترک در بندر درگهان و یکی از مراکز خرید معروف و محبوب درگهان است که بورس انواع محصولات متنوع با قیمت مناسب و کیفیت بالا است.

 

این مجتمع تجاری و اقامتی پشت بازار دریا درگهان، جنب پارکینگ دریا قرار دارد و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره فعال است.

 

مجتمع تجاری دریا درگهان بازارهای قشم

  در طبقه پایین هتل سینگو، مجتمع تجاری دریا درگهان قرار دارد که اولین مرکز خریدی است که بعد از وارد شدن به درگهان خواهید دید و اگر در هتل سینگو اقامت داشته باشید به راحتی به این مجتمع تجاری دسترسی خواهید داشت و به همین دلیل این مجتمع تجاری یکی از پررفت‌وآمدترین مراکز خرید قشم به‌شمار می‌رود.

 

مجتمع تجاری دریا در میدان انقلاب درگهان واقع شده و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره فعال است.

 

 

مرکز خرید زمرد

مرکز خرید زمرد یکی از مراکز خرید بندر درگهان است که اجناس عمده و خرده را با تنوع بالا و قیمت ارزان از این بازار می‌توانید تهیه کنید. بازار زمرد یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید قشم در بین گردشگران و مسافرانی است و اگر به دنبال محصولات متنوع و باکیفیت با قیمت ارزان هستید حتما سری به این بازار بزنید.

 

مرکز خرید زمرد در میدان انقلاب، جنب مجتمع تجاری دریا واقع شده و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب فعال است.

 

نکات مهم هنگام خرید در بازارهای قشم

در هنگام خرید در بازارهای قشم بهتر است به یکسری نکات مهم توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی بهتری را در این جزیره زیبا تجربه کنید. از جمله نکات مهم هنگام خرید در بازارهای قشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

۱. قشم دارای بازارها و مراکز خرید متنوعی است که هر کدام بورس محصولات خاص هستند. پس بهتر است قبل از خرید و گشتن در بازارهای قشم اول ببینید به دنبال چه هستید و قصد خرید چه اجناسی دارید و بعد به سمت مراکزی که بورس اجناس مورد نظر شما است بروید.

 

۲. در قشم بازارها و مراکز خرید در یک سطح هستند و چیزی به نام بهترین مرکز تجاری وجود ندارد، پس بهتر است تا جای ممکن در بازارهای مورد نظر بگردید.

 

۳. بیشتر افرادی‌که به قصد خرید به قشم سفر می‌کنند، به دنبال خرید اجناس عمده هستند. در هنگام خرید اجناس عمده بهتر است فاکتور فروش سربرگدار، اطلاعات دقیق کالا و فروشگاه را بدانید‌.

 

۴. اگر قصد خرید اجناس برند دارید، فقط از طریق نمایندگی‌های معتبر برند مورد نظر جنس را خریداری کنید.

 

۵. در هنگام خرید به مارک روی محصولات توجه نکنید چون اکثر اجناس وارداتی از چین هستند، پس فقط روی کیفیت جنس تمرکز کنید.

 

۶. از اولین فروشگاهی که جنس خود را پیدا کردید خرید نکنید، بهتر است در بازارهای جزیره مقایسه قیمت انجام دهید تا جنس موردنظر را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید، چون در بازارهای قشم هیچ نظارتی بر قیمت‌ها انجام نمی‌شود و فروشندگان در قیمت‌گذاری اجناس دستشان باز است.

 

۷. مراکز خرید درگهان نسبت به قشم قیمت پایین‌تری دارند، پس اگر به دنبال خرید ارزان هستید بهتر است سری به بازارهای درگهان بزنید.

 

۸. حواستان به اضافه بار باشد، در زمان خروج از قشم اگر با لنج یا قطار قصد بازگشت دارید اضافه بار زیاد دردسرساز می‌شود.

 

 

حرف آخر درباره بازارهای قشم

جزیره زیبای قشم به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار از نظر تجاری، تفریحی و ماجراجویی بین گردشگران است و سالانه میزبان مسافران بسیاری است که به دلایل مختلف به این جزیره سفر می‌کنند. بی‌تردید یکی از جذابیت‌های سفر به جزیره گشت‌و‌گذار در بازارهای قشم است که به دلیل تنوع بالا، اجناس با‌کیفیت و بازارهای سنتی و مدرن اهمیت زیادی بین مسافران دارند.

 

سوالات متداول مراکز خرید قشم

۱. بیشتر مراکز خرید قشم در کدام منطقه قرار دارند؟

منطقه درگهان یکی از قدیمی‌ترین مناطق تجاری جزیره قشم است که بیشتر مراکز خرید این جزیره هم در آن قرار دارند.

 

۲. زیباترین مرکز خرید قشم کجاست؟

در میان بازارهای سنتی قشم، بازار نخل با معماری بومی و محلی زیباترین بازار جزیره است.

 

۳. ارزان‌ترین بازار در میان مراکز خرید قشم کدام است؟

بازار خرید مرجان یکی از بازارهای قدیمی جزیره قشم است که محصولات آن با قیمت پایین‌تر از دیگر مراکز به فروش می‌رسد.

 

۴. بزرگ‌ترین مرکز خرید قشم کدام مرکز است؟

بازار دریا قشم در مجتمع درگهان یکی از جدیدترین و در عین حال بزرگ‌ترین بازارهای این جزیره است.

 

۵. کدام بازار قشم به طور تخصصی در زمینه فروش کیف و کفش فعالیت دارد؟

بازار خرید اطلس یکی از مراکز خرید قشم است که به طور تخصصی در زمینه فروش کیف، کفش و چمدان تمرکز دارد.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا