پشتیبانی09357358915

بهترین ترکیب رنگ استایل مردانه با کفش و کتونی

معمولا در نگاه اول ، سلیقه مردان بر اساس ظاهر کفش و نحوه ست شدن کفش با لباس قضاوت می شود. به تازگی تغییرات چشمگیری در نحوه چیدن کفش با لباس مردانه ایجاد شده است ، که برخی از آنها حتی کاملاً با اصول اولیه دنیای مد متفاوت است. مثل پوشیدن کفش های رسمی با شلوار جین یا کفش های نخی با کت و شلوار.

چگونه می توان بهترین ترکیب رنگ برای کفش و لباس را پیدا کرد؟

معمولاً در کمد هر یک از ما یک جفت کفش مشکی پیدا می کنیم. زیرا امکان ندارد لباسی داشته باشید که مشکی نباشد. از طرف دیگر ، علاوه بر رنگ هایی مانند سیاه و سفید ، که بسیار رایج هستند نمی توان از نیاز به کفش در رنگ های قهوه ای ، خاکستری و یا حتی شاد چشم پوشی کرد.

زیرا طبق تجربه ، اصول تعیین رنگ کفش با لباس نیاز به تنوع دارد. برخی قوانین اساسی در این زمینه وجود دارد که می توانیم در انتخاب رنگ کفش ، هر روز صبح قبل از رفتن به محل کار  در نظر بگیریم:

انتخاب رنگ مشکی همیشه از هر رنگ دیگری هوشمندتر است.

رنگهای تیره معمولاً از رنگهای روشن موثرتر هستند.

کتونی سفید بهترین انتخاب برای روزهایی است که ما اصلاً حوصله نداریم و می خواهیم با لباس ورزشی به سر کار برویم.

گاهی اوقات فرقی نمی کند کفش های ما چه رنگی باشند ، زیرا ما قبلاً یک لباس رنگ خنثی انتخاب کرده ایم.

گاهی اوقات می توانیم برای شروع یک روز آرام در محل کار یک کفش به رنگ خاکستری با کت و شلوار رنگ روشن فکر کنیم.

ما حتی می توانیم شدت رنگ های تیره لباس های خود را با یک کفش با رنگ خنثی تنظیم کنیم مانند قرمز و سفید.

ما نباید اهمیت تطبیق پیراهن های سفید ، صورتی یا آبی روشن را با کت و شلوار و کفش مشکی نادیده بگیریم.

استایل مردانه با کفش مشکی

معمولاً برای یک جلسه رسمی ، رنگ مشکی بخش مهمی از استایل ما است. به عنوان مثال ، به شکل کراوات یا کفش مشکی برخلاف تصور بسیاری از مردم ، پوشیدن لباس یا کفش مشکی یا آبی باعث نمی شود ما افتخار کنیم و برعکس یک انتخاب کاملا هوشمندانه است.

زیرا می توان آنها را به راحتی با هر رنگی از با بقیه استایل  ما ست کرد. اگر قرار است شلوار راحتی بپوشیم بهتر است به فکر کفش مشکی یا قهوه ای غیررسمی باشیم و اگر اصرار داریم کفش های مشکی با شلوار جین بپوشیم  بهتر است سراغ انواع مختلف بوت برویم.

ست کفش قهوه ای مردانه

کفش های قهوه ای رسمی اساساً با هر رنگی ست می شوند. بجز یک جفت کت و شلوار مشکی هرچه رنگ قهوه ای کفش ما تیره تر باشد راحت تر می توان آن را با رنگ های متضاد مانند سرمه ای یا خاکستری ست کرد. از طرف دیگر طبق تجربه ، پوشیدن یک کفش غیر رسمی یا چرم قهوه ای تیره با شلوار جین تیره می تواند جلوه ای عالی به ما بدهد.

ست کفش مردانه زرشکی

اگرچه کفش های زرشکی مورد پسند ما نیستند اما معمولاً مانند کفش های قهوه ای عمل می کنند تا رنگ کفش با لباس هماهنگ شود.

انتخاب یک کفش زرشکی رسمی با کت و شلوار مشکی یا زرشکی می تواند ما را از سایر آقایان در مهمانی ها متمایز کند. طبق تجربه در استایل های اسپرت و غیر رسمی بهتر است کفش های جیر سرمه ای خود را با لباس های روشن ست کنیم.

ست کتونی سفید مردانه

به تازگی  برخی از کفش های کتونی سفید به گونه ای طراحی شده اند که می توانیم آنها را با کت و شلوارهای کم رنگ و روشن رنگی ست کرده و ظاهری کلاسیک به استایل خود بدهیم.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که همیشه پوشیدن کتونی سفید با شلوارک، شلوار جین ، تی شرت و لباس ورزشی هر رنگی متداول بوده است. یعنی آنها بخشی جدایی ناپذیر از استایل های ورزشی ما هستند برای انجام کارهای خارج از خانه یا حتی برای مهمانی های عصر.

ست کتونی رنگی مردانه

روزی روزگاری ، از کتونی های رنگی فقط برای ورزش استفاده می شد. اما امروزه با عضویت در اکثر استایل های روزمره و حتی برخی از ما در محل کار ، از کتونی های رنگی استفاده می کنیم تا روحیه و فضای کار را شادتر کنیم.

از آنجایی ‌که با وجود کفش‌های کتونی رنگی مقدار رعایت اصول ست کردن رنگ کفش با لباس مشکل است؛ معمولا خیلی از ما ترجیح می‌دهیم این مشکل را با پوشیدن جین و یا شلوارهای کتونی رنگ روشن حل کنیم.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا