پشتیبانی09357358915

برندهای کت و شلوار

آشنایی با انواع برندهای مطرح کت شلوار در جهان

کت شلوار‌های مردانه توسط بسیاری از برندهای مشهور و معروف از کشورهای مختلف مانند ایتالیا، فرانسه، انگلیس، هلند و دوخته و در دنیای مد و فشن عرضه می‌گردد. همانطور که می‌دانید هر ساله انواع مدل‌های متنوع کت و شلوار توسط برندهای معروف دنیا دوخته می‌شود که طراحی و دوخت منحصر به فرد آن‌ها امضای کار هر برند است. در ادامه ما قصد داریم شما را با 21 برند کت شلوار مطرح در جهان آشنا کنیم.

 

 

برند کت شلوار( BURBERRY بربری)

برند بریتانیایی بربری کت شلوارهای خود را با ادغام برش‌های مدرن و سبک دوخت انگلیسی تولید و در اختیار طرفداران خود قرار می‌دهد که در عین حال به ظرافت همیشگی خود در تولید کت و شلوار نیز پایبند است.

 

برند کت شلوار( PAUL SMITH پل اسمیت)

برند انگلیسی پل اسمیت به دوختن کت شلوارهای برجسته، رنگی و الگوهای عجیب و متفاوت معروف است. اگر به دنبال کت شلوار با طرح‌های خاص و عجیب و یا با جنس‌های متفاوت مانند پشمی ترمه هستید، این برند بهترین انتخاب برای شماست.

 

برند کت شلوار( EMPORIO ARMANI امپریو آرمانی)

امپریو آرمانی نوعی برند ایتالیایی است که توسط شخص جورجیو آرمانی تاسیس شده است. کت شلوارهای تولید شده توسط این برند با پارچه‌های مرغوب و دوخت ایتالیایی بی‌نظیر در مدل‌های کلاسیک، ظاهری شیک و کاملا رسمی را برای شما ایجاد می‌کند.

 

برند کت شلوار( YVES SAINT LAURENT ایو سنت لوران)

این برند که به عنوان یکی از برندهای مطرح فرانسوی شناخته می‌شود، کت و شلوار خود را در نوع کلاسیک با تاثیرپذیری از ترندهای روز دنیا می‌دوزد و آثار جاودانه‌ای از خود به جا گذاشته است. اگر شما نیز یکی از طرفداران مد و فشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مدل‌های ایو سنت لوران را خریداری نمایید.

 

برند کت شلوار( BRIONI بریوُنی)

برند بریونی یکی دیگر از انواع برندهای ایتالیایی تولید کننده کت شلوار مردانه است که از بهترین و با کیفیت‌ترین پارچه‌ها برای دوختن لباس‌های خود استفاده می‌کند. کت شلوارهای این برند تجملاتی هستند اما ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارند.

 

برند کت شلوار( SUIT SUPPLY سوت سوپلای)

برند کت شلوار سوت سوپلای یک برند هلندی است که تولید کت شلوارهای باکیفیت سفارشی خود را از سال 2000 آغاز کرده و با بهترین متریال روز دنیا کت شلوار خود را ارائه می‌دهد.

 

برند کت شلوار( TOM FORD تام فورد)

کت شلوار تولید شده توسط برند تام فورد از حداکثر راحتی، دوام و کیفیت برخوردار است. این برند سبک‌های کلاسیک و مد روز دنیا را باهم تلفیق کرده و برای دوختن کت شلوارهای خود از متریالی مانند ترمه یا پشم خالص استفاده می‌کند.

 

 

برند کت شلوار( PRADA پرادا)

برند پرادا یکی از محبوب‌ترین برندهای کت شلوار در میان خانواده سلطنتی محسوب می‌شود که طراحی و دوخت کت و شلوارهای آن در نوع خود بسیار لوکس، خاص و زیبا هستند.

 

برند کت شلوار( REISS ریس)

برند ریس که در انگلستان تاسیس شده است، انواع کت و شلوار مردانه از رسمی و کلاسیک تا کت شلوار عروسی و حتی مسافرتی را تولید می‌کند. مدل‌های کت شلوار مسافرتی این برند برای راحتی و دوام بیشتر حین استفاده در مسافرت‌های کاری و تفریحی تولید شده و در برابر چین و چروک مقاومت بالایی دارد.

 

برند کت شلوار( GUCCI گوچی)

برند ایتالیایی گوچی در تولید و دوختن انواع کت شلوار با رنگ‌ها و طراحی‌های خاص و منحصر به فرد به عنوان نابغه دوخت و دوز دنیا شناخته می‌شود. این برند علاوه بر مدل‌های خاص و منحصر به فرد، برای افراد کلاسیک پسند، انواع کت و شلوار با پارچه و برش‌های کلاسیک را نیز تولید می‌نماید.

 

 برند کت شلوار( CHARLES TYRWHITT چارلز تیرویت)

چارلز تیرویت نوعی برند بریتانیایی تولیدکننده انواع لباس‌های مردانه به‌خصوص کت شلوار است که مدل‌های متنوع آن می‌توانند بهترین انتخاب برای مناسب‌های رسمی یا خاص زندگی شما باشند.

 

برند کت شلوار( DUNHILL دانهیل)

برند دانهیل از برندهای مشهور بریتانیایی است که فعالیت خود را با تولید اکسسوری آغاز و با تولید کت و شلوار و پوشاک مختلف فعالیت خود را در عرصه مد و فشن ادامه داد. در طراحی کت و شلوارهای این برند کت‌های دو جیب، جیب‌های روی همدیگر و پارچه‌های چهارخانه دیده می‌شود.

 

برند کت شلوار( ZEGNA زگنا)

زگنا نیز یکی دیگر از برندهای معروف ایتالیا در زمینه دوخت و دوز کت و شلوار مردانه است که در زمینه دوختن لباس‌های مردانه بیش از یک قرن تجربه دارد. کیفیت بالای پارچه و دوخت لباس‌های این برند باعث شده است کت و شلوارهای آن، به عنوان انواع کت شلوارهای مجلل برای هر مناسب شناخته شود.

 

برند کت شلوار( BROOKS BROTHERS برادران بروکس)

این برند قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید لباس در آمریکا محسوب می‌شود که در سال 1818 در منهتن نیویورک تاسیس شده است. اکثر کت شلوارهای برند برادران بروکس در سبک کلاسیک و سنتی دوخته شده و برای افرادی مناسب است که این سبک کلاسیک و قدیمی را بیشتر از هر سبک دیگری می‌پسندند و به دنبال مد و فشن نیستند.

 

 

برند کت شلوار( HUGO BOSS هوگو باس)

برند آلمانی هوگو باس با یک قرن تجربه فوق العاده در دوختن کت شلوار مردانه ظریف و زیبا، کت و شلوار خود را در محدوده قیمتی درجه یک تولید می‌کند. این برند انواع سبک کت شلوار اعم از کلاسیک یا کژوال را برای هرگونه موقعیتی دوخته و به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر این محصولات تولید شده توسط این برند، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید شلوارها و کت‌های مختلف را باهم ترکیب کنید.

 

برند کت شلوار( OXFORD آکسفورد)

برند آکسفورد با دقت و ظرافت هرچه تمام‌تر کت شلوارهای خود را می‌دوزد. این برند برای دوختن کت شلوارهای خود هر قطعه را با دست برش داده، تمام خطوط پارچه در تمام درزها حتی قسمت‌هایی که در معرض دید نیستند مطابقت کامل داشته و برای تولید دکمه‌های خود از شاخ حیوانات استفاده می‌کند. به همین دلیل محصولات این برند به عنوان یک لباس لوکس، با کیفیت و البته گران قیمت شناخته می‌شوند.

 

برند کت شلوار( ISAIA NAPOLI ایزیا ناپولی)

برند ایتالیایی ایزیا ناپولی با لوگوی کوچک و قرمز خود از جنس مرجان شناخته می‌شود. هر قطعه از کت شلوارهای تولید شده توسط این برند با تکنولوژی مدرن اندازه‌گیری و دوخته می‌شود که همین امر باعث می‌شود محصولات این برند دست‌ساز نبوده و از دقت بالایی برخوردار باشد. همچنین از طراحی‌های منحصر به فرد این برند می‌توان به جیب سینه کت‌ها در برند ایزیا اشاره کرد که برای ادای احترام به قایق‌های ماهیگیری ناپلی، کمی مایل و به شکل قایق دوخته می‌شود.

 

برند کت شلوار( KITON کایتِن)

برند کایتن نوعی برند لوکس ایتالیایی است که به دوخت کت و شلوارهای سفارشی با پارچه‌های کمیاب شناخته می‌شود.

 

برند کت شلوار DOLCE & GABBANA )دولچه اند گابانا(

برند دولچه اند گابانا به عنوان یکی از خانه‌های مد معروف در ایتالیا شناخته می‌شود که با تولید کت و شلوارهای ژاکارد (طرح‌های سلطنتی) با پارچه‌های ابریشمی و تماما مشکی به فعالیت خود در زمینه مد و فشن ادامه داده است.

 

برند کت شلوار( GIVENCHY ژیوانشی)

برند فرانسوی ژیوانشی با طراحی و دوخت کت و شلوارهای آوانگارد با پارچه‌های براق و پرداخت شده دنیای مد را دگرگون کرد. این برند می‌تواند نیاز شما به انواع مدل‌های کت شلوار از کلاسیک گرفته تا به‌روزترین مدل‌ها را برطرف نماید.

 

برند کت شلوار( VALENTINO ولنتینو)

کت شلوارهای شیک و بسیار با دوام این برند به عنوان کت شلوارهای بدون تاریخ مصرف شناخته می‌شوند. همچنین این امکان را برای طرفداران خود فراهم کرده است که بتوانند اسم خود را داخل کت و شلوار حک کنند تا به یادگار برای نسل‌های بعد باقی بماند.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا