پشتیبانی09357358915

بررسی بهترین کفش و کتونی های نایکی

برند نایکی از بزرگترین برند های مشهور در حیطه ی تولید لوازم ورزشی از جمله لباس، لوازم ورزشی و کفش ورزشی است. این برند با سابقه ی ۵۰ ساله از بهترین و مدرن ترین تکنولوژی های روز در تولیدات خود استفاده می کند. کتونی و کفش ورزشی نایکی در سراسر دنیا از محبوب ترین و پر طرفدار ترین برندها است.

خرید کفش ورزشی نایکی

افراد بسیاری هستند که برای سلامتی و زیبایی استایل خود انتخاب های درستی از بین محصولات باکیفیت بالا و برندهای اصیل هزینه می‌ کنند. برند نایکی از برندهای قدرتمند در جهان است که مورد توجه بسیاری از ورزشکاران معروف جهان هم می باشد. همچنان در تلاش است تا با مدرن ترین تکنولوژی در صدر جدول بهترین برندها بماند.

تاریخچه برند نایکی

کمپانی نایکی در سال 1964 تاسیس و افتتاح اولین فروشگاه آن در سال 1966 بود. این کمپانی در شروع کفش های تولید شده ی یک شرکت ژاپنی را توزیع می کرد و بعد از موفقیت های فراوان بعد از چند سال در سال 1971 تولید خود را توسعه دادند و نام خود را نایکی گذاشتند. کفش ورزشی نایکی افزون بر ظاهر زیبا و خاص ویژگی های خاصی مانند راحتی، سبکی و کپسول هوا در قسمت زیره کفش دارند و همین ویژگی ها باعث فروش بیشتر آن و افزایش خرید کفش نایکیتوسط مردم شده است.

کمپانی برند نایک عرضه کننده مدل های بسیار متنوع در ظاهر و کاربرد می باشد که هر کدام با توجه به نوع کاربردی که دارند، دارای طرفداران خاص خود می باشند. تمام سعی خود را داشته تا کفش نایکی انتخاب تمام افراد با هر نوع استفاده ای باشد. قبل از خرید مدل های زیر را در نظر داشته باشید.

کفش ورزشی نایکی مدل ایر مکس

کتونی نایکی ایرمکس به عنوان یکی از محصولات مشهور نایکی در بازار کفش‌های ورزشی شناخته شده است. در مقایسه با دیگر کفش‌های ورزشی، کتونی نایکی ایرمکس دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که می‌تواند برای ورزشکاران بهترین گزینه باشد.

یکی از مزایای کتونی نایکی ایرمکس، طراحی آن است که به صورتی منحصر به فرد با دوام و مقاومت در برابر سایش و فشار طولانی مدت ساخته شده است. همچنین، بازوی کفش ایرمکس از جنس پارچه بافته شده است که برای ارتفاعات بالا و در شرایط آب و هوایی گرم نیز بسیار مناسب است.

همچنین، این کتونی دارای تکنولوژی نایکی ایر است که به پا اجازه می‌دهد تا در طول فعالیت ورزشی تنفس کند و تعریق را از بین ببرد. با داشتن این ویژگی، ورزشکاران می‌توانند با حفظ خشکی پا، بیشتر به فعالیت ورزشی خود بپردازند.

به طور کلی، کتونی نایکی ایرمکس از نظر راحتی، پایداری، وزن، تهویه و ارتفاع دار بودن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ورزشکاران است. در مقایسه با دیگر کفش‌های ورزشی، کتونی نایکی ایرمکس می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار کفش‌های ورزشی محسوب شود.

از دیگر خصوصیات این مدل این است که در قسمت زیره آن کپسول های گازی برای جلوگیری از ضربه های وارد شده به پا طراحی شده است. همچنین در قسمت های خالی در قسمت لایه midsole پر از گاز پلی یورتان می باشد که باعث جلوگیری از فشار و آسیب به پا و کمر می شود.

کفش ورزشی نایکی مدل ایر زوم

در کفش های نایکی ایرزوم از سیستم محافظ نوآورانه استفاده شده است. شما می توانید سرعت و چابکی را با این سری از کفش ها تجربه کنید. این فناوری از هوای تحت فشار و الیاف کشیده شده برای جذب ضربه استفاده می کند. کفش نایکی زوم برای حرکت سریع و کاهش استرس بر عضلات، مفاصل و تاندون ها طراحی شده است.
نایکی زوم واکنش سریع‌تر و کاهش پروناسیون در حین دویدن، افزایش حس و کنترل زمین برای ورزش‌های میدانی، و پرتاب های سریع‌تر در زمین بسکتبال را به ارمغان می‌آورد. دوندگانی که علاقه مند به افزایش سرعت و عملکرد هستند، مطمئنا نمی خواهند جدیدترین کفش های نایکی زوم را از دست بدهند.

فوم ری اکت در کفش نایکی زوم

در ابتدا این بالشتک فوم در کفش های بسکتابل نایک در سال 2017 معرفی شد. کمتر از یک سال بعد، نایکی متوجه شد که چگونه آن را به بهترین شکل ممکن در کفش های نایکی زوم (مخصوص دویدن) قرار دهید. با استفاده از این فناوری جدید، دوندگان دیگر نیازی به تصمیم گیری بین بالشتک نرم برای جذب انرژی یا بالشتک محکم برای بازگشت انرژی ندارند. فوم React وزن سبکی دارد. دارای بازگشت انرژی و دوام قابل توجهی برای استفاده در مسافت های طولانی است.

فناوری فلای‌وایر در نایکی ایرزوم

رشته های فلای‌وایر در برخی از کفش های نایکی زوم استفاده می شود تا یک بدنه محکم اما انعطاف پذیر اسجاد شود. این رشته ها تا کفی کشیده می شوند، گرچه شما فقط کمی از آن را در قسمت بالایی مشاهده می کنید. بنابراین گرچه ممکن است بی اهمیت به نطر برسد، اما بدون اضافه کردن وزن به کفش، پشتیبانی قابل توجهی را ارائه می دهند.

صفحه کربن در نایکی ایر زوم

این صفحه تمام قد که در بالشتک React قرار گرفته است، لایه ای از استحکام را به کفش اضافه می کند و واکنش سریعی را به کفش اضافه می کند. بنابراین طول دویدن شما را به سمت جلو سوق می دهد.

کفش ورزشی مدل ایر جردن

با اینکه کفش های جردن با لوگوی نایکی عرضه می شوند با این حال برند جردن از نایکی جدا می باشد. کفش جردن از نظر ظاهر و استفاده برای افراد به منظور پوشیدن در هنگام راه رفتن، کار کردن و تمرین کردن از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. با وجود این، گاهی اوقات پیدا کردن یک جفت کفش که ترجیحاً پایدار و شیک باشد و با نیازهای شما سازگار باشد، سخت به نظر می‌رسد. کفش جردن یک کفش مناسب از مجموعه کفش‌های پاییزی و زمستانی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

کفش جردن معمولاً از چرم یا جیر تهیه می‌شود؛ بنابراین، این کفش باعث بیشترین پایداری برای پاهای شما می‌شود و در مقابل یک سری مشکلاتی مانند نشتی هوا و اب محافظت می کند.

کفش‌های جردن، شیک و کم نظیر هستند و می‌توانند با استفاده از آن‌ها ظاهر شیک و خاص داشته باشید. در محیط‌هایی که می‌خواهید شیک و خوش‌تیپ باشید، کفش جردن می تواند به شما کمک کند.

با توجه به مواد استفاده شده در تهیه کفش جردن، این کفش مناسب برای هوای سرد و زمستانی است. همچنین با استفاده از گرم‌کن‌های کفی کفش، این کفش گرمای لازم برای پاهایتان را ایجاد می کند.

کفش ورزشی نایکی مدل ایر فورس

ساختار کفش ایر فورس به گونه ای است که وزن کفش بسیار سبک است. در واقع در قسمت رویه کفش که در سه قسمت ساخته شده است که در آن از پارچه مشبک و مواد نئوپرن استفاده شده است و همچنین در قسمت پاشنه از قسمت هوا استفاده شده که باعث کاهش وزن این مدل می شود.

کوسن های نایکی وزن کفش را بدون کاهش عملکرد آن کاهش می دهند. کفش های سبک تر به معنای از دست رفتن انرژی کمتر در حین ورزش است. ورزشکاران مختلف برای انجام ورزش مورد نظر خود به ویژگی های عملکردی متفاوتی نیاز دارند. سیستم هوای نایکی برای رفع نیازهای منحصر به فرد هر ورزش خاص طراحی شده است.

هنگامی که پا به زمین برخورد می کند، سیستم کوسن هوای نایکی تاثیر فشار را جذب می کند و از ماهیچه ها، مفاصل و تاندون ها مراقبت می کند. این سیستم هر بار با بازگشت به موقعیت شروع، میزان استرس و خستگی بدن را در حین ورزش کاهش می دهد.

ورزشکاران برای دوام به سیستم کوسن استفاده شده در داخل کفش نیاز دارند و نایکی ایر به گونه ای طراحی شده است که تا زمانی که کفش دوام دارد.

تکنولوژی  Flyknit، یک تکنولوژی نوین در صنعت کفش‌سازی است که توسط شرکت نایکی توسعه داده شده است. در این تکنولوژی، برای ساخت بالای کفش از یک بافت نخی استفاده می‌شود که در قسمت‌های مختلف بالای کفش به صورت دقیق بافته شده است. این بافت، به دلیل طراحی دقیق آن، کفش را به صورت دقیقی به اندازه پا سفارشی سازی می‌کند و به عنوان یک کفش منعطف و راحت شناخته می‌شود.

در کفش نایکی ایر فورس، تکنولوژی Flyknit به عنوان جدیدترین تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته است. این تکنولوژی باعث ایجاد یک حس سبکی و راحتی برای پا می‌شود و با استفاده از آن، کفش های ایر فورس با تعادل بالایی بین وزن کفش و کیفیت جذب ضربه ساخته می‌شوند. همچنین، این تکنولوژی به دلیل بافت نخی آن، به راحتی تنفس پوست پا را امکان پذیر می‌کند و در نتیجه، می‌تواند از ایجاد بوی نامطبوع در پا جلوگیری کند.

با توجه به مزایای بیشماری که تکنولوژیFlyknit  برای کفش های ایر فورس ایجاد می‌کند، می‌توان گفت که این تکنولوژی تاکنون به عنوان یکی از بهترین تکنولوژی‌های کفش‌سازی در دنیا شناخته شده است.

نظرات0

Mary Alice
نام را وارد کنید
آدرس ایمیل را وارد کنید
نظر بنویسید ...

ممکن است دوست داشته باشید

علاقه مندی منو سبد خرید
بالا